6. 9. 2016

SCS HAUL

Ahojte! Dúfam, že sa máte krásne a začiatok školy vás príliš nezničil. V dnešnom príspevku vám ukážem, čo som si nakúpila na spontánnom výlete do SCS. Priateľ ma chcel potešiť, a tak strávil celý deň behaním po obchodoch, radením mi a nosením tašiek - no nemiluj ho! Ako sa však na to pozerám, nakúpila som si celkom málo :D hádam to v Brne ešte napravím. Kde sa tam dá najlepšie nakúpiť?

Šaty z úvodnej fotky sú zo Zary a ja som z nich unesená. Tá farba, materiál, strih. Sú presne také, aké som už dlhšie hľadala. Už sa teším, keď si ich oblečiem.

Primark bola naša najdlhšia zastávka- Odniesla som si odtiaľ velikánsku tašku a nakúpila som si tam najviac vecí. Ceny boli super ako vždy a vecí sa mi tam tentokrát páčilo viac ako inokedy.

Prvými úlovkami sú tieto moje budúce spoločníčky na cesty - kozmetická taštička a cestovná taška. Na cesty Brno-Nitra-Brno budú ako stvorené a ja ich už čoskoro otestujem. Obe sú dosť priestranné a zmestí sa mi do nich všetko, čo potrebujem na pekný predĺžený víkend. A možnože aj viac.

Tentokrát som na nákupoch najviac podľahla šatám. Páči sa mi totižto, že ich len hodím na seba, skombinujem s peknými doplnkami, obujem sa a môžem vyraziť. Ako sa vám páčia tieto dvoje z Primarku?

Kabelka,do ktorej som sa zaľúbila na prvý pohľad! No nie je tá farba úžasná? Presne takúto potrebujem na oživenie mojich obľúbených jednoduchých outfitov. A s tými šatami zo Zary dokonale ladí.

Nikdy som nebola veľkým fanúšikom košieľ s krátkymi rukávmi, no táto sa mi zapáčila kvôli jej ľahkosti, príjemnému materiálu a tomu, ako zlatučko vyzerá, keď si ju oblečiem. A hodí sa aj k rifliam, aj k nohaviciam.

Z Primarku sme sa presunuli do Pull&Bearu, ktorý v SCS zbožňujem. Už viackrát som spomínala, že odtiaľ vždy odchádzam aspoň s jednou vecou, a tak tomu bolo aj teraz. Síce som si týmito košeľovými šatami nebola príliš istá kvôli tomu, že vyzerajú trošku ako nočná košeľa, môj priateľ mi hneď vymyslel outfit, v ktorom by vyzerali úžasne a tým ma presvedčil. A navyše sú neskutočne pohodlné.

A posledná vec sú rifle. Na moju výšku sa len veľmi ťažko zháňajú, no Tally Weijl ma nikdy nesklame a chvalabohu si tam vždy nejaké nájdem. Pred pár týždňami sa mi dvoje moje rifle roztrhli, a tak som súrne nejaké potrebovala a po veľmi dlhom skúšaní a rozhodovaní, padla voľba na tieto roztrhané. Trošku som si ale nie som istá tou dierou na stehne. Čo si o nich myslíte?

Boli ste aj vy na nákupoch do školy? Čo vám cez prázdniny pribudlo v skrini?
Premýšľala som o tom, že by som spravila video s vecami, ktoré som si objednávala z čínskych e-shopov, mali by ste záujem?

5 komentárov:

  1. Kúpila si si naozaj krásne veci;) a do SCS sa už dlho chystám, ale stále mi to veľmi nevychádza, snáď sa mi tam podarí ísť aspoň cez najbližší víkend. Už sa teším, keď tie veci uvidím v outfitoch :) a tie rifle sú naozaj úžasnéé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kabelka je naozaj nádherná, má veľmi peknú farbu :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No to je teda dosť úbohé, keď je pre teba potešením behať celý deň po obchodoch a kupovať si veci, o ktorých nie si presvedčená, že ich naozaj chceš a potom sa na blogu pýtaš, čo si o tých veciach myslia iní. Úprimne: potrhané rifle by som si na seba v živote nedala, biela košeľa má totálne nepodarený strih (široká a krátka)a tie dvoje šaty pripomínajú nočné košele.

    OdpovedaťOdstrániť