12. 9. 2016

KEŽMAROK - TATRY


Krásny deň všetkým! Ako sa máte? Ja síce už pociťujem smútok z blížiaceho sa sťahovania, no hlavne som oddýchnutá. Oddych bolo presne to, čo som po troch mesiacoch brigádovania potrebovala. V niektorom z príspevkov som vám písala o problémoch s nájdením tej správnej dovolenky. Nakoniec sme sa vykašľali na more a išli sme do Tatier. Nikdy som si nemyslela, že dovolenka na Slovensku môže byť taká krásna. Predsalen s letom sa mi vždy spájalo more, no tieto 4 dni môj pohľad trošku zmenili.

Prvý deň sme sa zastavili v Tarzánii v Jasnej a na hodinu a pol sme sa stali opičkami. Celá trasa má 396 metrov a my  ja som mala problém niektorými úsekmi prejsť. Bolo to síce dosť namáhavé, no veľa sme sa nasmiali, niekedy sme prekonali svoje sily a celý zážitok naozaj stál za to. No a samozrejme nesmeli chýbať pravé slovenské bryndzové halušky! Boli ste už niekto v Tarzánii?


Ubytovaní sme boli v Hoteli Hviezdoslav v Kežmarku, kde sme už raz boli (dostala som wellness pobyt na 18. narodeniny) a opäť nás nesklamal. Izba bola nádherná, komunikácia bezproblémová, milý personál a jedlo neuveriteľné! Myslím, že keby nám v tej reštaurácii naservírovali hocičo, zjeme to s radosťou. Ja som teda v jedle veľmi vyberavá, neľúbim veľmi zeleninu a mäso zjem len kuracie, no tu som bez problémov zjedla brokolicový krém, cuketové placky, bravčovú panenku alebo mäsové halušky. Do tohoto hotela by som sa bez mrknutia oka opäť vrátila!


Druhý deň sme boli na výlete na Štrbskom plese a ja som sa nemohla vynadívať. Je úžasné, aké krásy naše Slovensko skrýva a je mi ľúto, že som ich začala objavovať až teraz. Voda bola nádherne čistá, všade voňali lesy, dýchali sme čerstvý vzduch a príjemne sme sa poprechádzali.


Posledný deň sme sa išli okúpať do Tatralandie, kde som asi dvakrát prekonala svoj strach na tobogánoch. Tobogány sú tam naozaj super,  veľmi dobre sme sa vybláznili a v bazénoch s morskou vodou sme si potom oddýchli. Vstup sme si kupovali na Zľavomate, takže sa nám to celkom oplatilo, no za normálny vstup + obed by som tam určite nešla, zdá sa mi to trošku predražené. 
Pri Tatralandii sa nachádza aj ZOO Kontakt, kde sme strávili asi dve hodinky, popozerali zvieratká, pohladkali malé tigre a pohrali sa s veveričkami. Bol to naozaj nezabudnuteľný zážitok a pre menšie deti to musí byť čarovné.


Ďakujem mojej polovičke za nezabudnuteľnú dovolenku!
A ak máte nejaké tipy, čo sa oplatí na Slovensku vidieť, určite mi ich napíšte do komentáru!

3 komentáre:

  1. Tak ty "koťata" jsou naprosto rozkošný!!! ♥ To ti fakt neuvěřitelně moc závidim! :D Asi něco nenápadně naznačím já mé drahé polovičce. :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dovolenka na Slovensku skutočne má čo ponúknuť :) super článok ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, v Tatrac´h jsme byli na silvestra a na Slovensko radi jezdime. Nyni pojedeme semka https://www.animod.cz/bratislava-moderni-metropole-na-dunaji-luxusni-hotel.html a uz se moc moc tesim na odpocinek ;) Jinak ten animod je fajn portal. Vzdycky za super ceny, krasne pobyty.

    OdpovedaťOdstrániť