9. 9. 2016

COMPLICATED


Môj život by sa dal opísať tromi slovami: horská dráha pocitov. Raz som hore a raz dole. Raz šťastná z každej maličkosti, inokedy nahnevaná na celý svet. Je to so mnou ťažké. Možno je to len tým, že som žena. A ženy sú komplikované. No ženy, ktoré premýšľajú až príliš sú komplikované nielen pre mužov či ľudí okolo seba, ale aj samy pre seba. Ja patrím k tej druhej skupine. Premýšľam nad všetkým možným, rýpem sa v minulosti, domýšľam si a dokonca aj keď sa ukladám na spánok, musím nad niečím premýšľať, pretože mi to pomáha zaspať. Celé toto analyzovanie rôznych situácií a vymýšľanie riešení nám ženám už narobilo množstvo problémov a vyvolalo niekoľko hádok. No asi to ovplyvniť nevieme. Snažila som sa niekde v sebe nájsť tú detskú bezstarostnosť alebo to mužské prehliadanie nedôležitých vecí, no bez výsledku. Asi to ku mne jednoducho patrí a musím priznať, že niekedy nadmerné premýšľanie môže byť aj zábavné a nemusí sa za tým skrývať nič iné. Rozširujem si tak fantáziu, rozvíjam kreativitu. No na jeden deň by som sa vrátila do čias, keď som mala asi šesť a moje myšlienky boli zamerané len na bábiku Baby Born, palacinky a tanečná.

dress-pull&bear / shoes-topankovo.sk / bag-bershka

5 komentárov:

  1. Ahoj.
    Velmi se mi libi tvuj outfit, hlavne botky.
    Zacinam vlastni blog a ocenila bych tvoje rady tipy.
    Pekny vikend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ja som si už myslela, že som jediná, ktorá nad všetkým až abnormálne premýšľa. Potom sme úplne rovnaké:) inak krásny look♥
    Orlling

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit! Moc se mi líbí boty i kabelka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi ti to svedčí :) mňa tiež často prepadnú také pocity, že chcem byť znovu deckom a riešiť detské záležitosti... škoda, že sme tak rýchlo chceli vyrásť, teraz by som to vrátila späť...

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť