2. 9. 2016

BLACK&WHITE

Krásne ráno všetkým! Prázdniny Vám podaktorým už pomaly končia a začne škola. Ako ste si ich užili? Mne zostávajú ešte skoro dva týždne a poviem Vám, neviem vôbec čo s nimi. S priateľom sme plánovali super dovolenku niekde, kde je more priezračné a jedlo vynikajúce, no nejako nám to nevychádza. Náš druhý plán, poznávací zájazd, stroskotal ešte v zárodku, pretože na poslednú chvíľu sa dá len ťažko niečo zohnať. Nakoniec sme sa dohodli na dovolenke na Slovensku, ale asi nám to jednoducho nie je dopriate, pretože ani jeden wellness sa nám nepáčil a počasie je nevyspytateľné. Celá táto situácia s hľadaním  našej prvej vysnívanej spoločnej dovolenky nám zobrala toľko energie, že sme tri dni nevedeli normálne existovať. Aspoň sme sa poučili a nabudúci rok si všetko omnoho lepšie zorganizujeme. Hovorí sa ale, že nádej zomiera posledná, a preto stále veríme, že nakoniec si užijeme spoločné chvíle naplno niekde samy vyvalení na pláži. Držte nám palce!

A čo hovoríte na outfit? Na chladné letné večery je podľa mňa ako stvorený! Športovosť sa opäť stretáva s eleganciou vo forme slušných nohavíc a mne sa takýto štýl začína páčiť viac a viac. Asi prišiel zasa čas objavovania sa v oblasti módy, pretože s príchodom septembra a najmä so začiatkom školy sa mi vždy spájala výmena šatníku. Také obrovské nákupy by teda naozaj bodli! Kde najradšej nakupujete?
t-shirt-primark / trousers, bag-bershka / shoes-nike / sunnies-dresslink.com

6 komentárov:

  1. športové outfity so štipkou elegancie mám veľmi rada a tebe tento fakt pristane :) prepáč, neodpustím si komentár, že v tých nohaviciach máš pekný zadok :D :D nohavice sa mi celkovo páčia a pozerám po nich v obchodoch, no ešte som sa na ne neodhodlala, pretože som zástanca jeansov, ale budem s tým musieť konečne niečo urobiť, čo sa týka škola, tak sa moc neteším, pretože ma čaká maturita a príjmačky na vysoké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa už aj teším do školy, lebo doma nemám už čo robiť :D tiež mám ešte 2 týždne, a potom hurá Brno :) a najlepšie na nakupuje samozrejme v Prahe, ale len keď sú zľavy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne okuliare a outfit to perfektne doplňuje. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej, to je super outfit, takéto jednoduché a minimalistické outfity mám najradšej :) Veľmi ti to na fotkách pristane!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to s plánovaním dovolenky veľmi dobre poznám a tiež mi z toho vždy vyjde, že niekedy plánovať nie je na škodu... outfit na tebe vyzerá super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť