14. 8. 2016

VITAMIN SEA




O takomto čase pred viac ako dvoma týždňami sme objavovali skryté pláže v Chorvátsku. Jednou z nich bol aj Dubac, nádherná zátoka, kde kotvili loďky miestnych rybárov a jachty turistov, piesok bol príjemne teplý a voda osviežujúco vlažná a ľudí sme tam mohli zrátať na prstoch našich dvoch rúk. Aby sme sa na túto pláž vôbec dostali, museli sme zdolať turistické chodníčky, ktoré neboli riadne značené, a kde na nás po ceste okrem svrčkov čakali aj rôzne prekážky. Asi si viete predstaviť, akí sme boli šťastní, keď sme po polhodinovej ceste s chladničkami, uterákmi, nafukovačkami a klobúkmi prekročili posledný balvan a ocitli sme sa na pláži, ktorá bola okúzľujúca.

Na zachytenie týchto fotiek (a mnohých iných), ktoré sa za chvíľu ocitnú v mojom fotoalbume, sme však museli zdolať ďalšie skaly a čeliť neskutočnému vetrisku, vlnám, kameňom a morským ježkom. Ale oplatilo sa. Našli sme krásne miesto s výhľadom na šíre more, kde sa úžasne rozmýšľalo o živote, vrieskalo od šťastia, a kde sa dala spozorovať neuveriteľná sila vody.

Do mora som sa zamilovala len pred niekoľkými rokmi, keď som objavila, ako veľmi sa dá vyblázniť v jeho vlnách. Chcela by som okúsiť vodu v každom jednom mori, ktoré sa neskôr vlieva do oceánu, ochutnať, či je všade rovnako slaná, skočiť do nej z útesu, namočiť si vlasy a smiať sa ako blázon. Dúfam, že raz sa mi to podarí..

2 komentáre:

  1. Nádherné fotky a nádherný článok:) Takisto som sa do mora zamilovala, do toho pokoja, ktorý cítim, keď počujem jeho šumenie a do toho, ako skvelo sa v ňom dá vyblázniť:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v Chorvátsku je skutočne skvelým nápadom hľadať skryté pláže, musel to byť 100x krajší zážitok ako preplnené mainstream miesta :)

    Na mojom blogu práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, ak sa zapojíte. :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť