8. 8. 2016

SKATEPARK


Je niečo po jedenástej, za oknami svieti slniečko a ja práve dojedám svoje raňajky. Uvelebená sedím na sedačke a pozorne si prezerám tieto fotky. Ach, ako bolo v ten deň len teplo! Tento outfit som s priateľom fotila už veľmi dávno a tak nejak som si ho nechávala v zálohe. Pamätám si presne, ako mi v ten deň jemný vietor rozfúkaval vlasy, ktoré sa mi lepili na môj tmavo-bordový rúž - v ten deň som si ho zamilovala. Pamätám si, ako som sa nervačila, pretože mi slnko svietilo do očí a môj priateľ bol na zaostrovanie ľavý. Ako som sa aj v takej úžasne voľnej košeli neskutočne potila. Zároveň si však pamätám, že v ten deň sa mi končil môj školský rok. Poslednýkrát som ako stredoškoláčka vstúpila do triedy a prebrala si vysvedčenia. Oblečené som mala vtedy niečo podobné ako toto, len elegantnejšie a neskôr som sa prezliekla práve do tohto outfitu a ako miesto fotenia som si zvolila prázdny skatepark, ktorý mi tak trochu pripomínal moje školské časy zo základnej, kedy všetci nosili ofiny na Biebera a buď jazdili na BMX-ke, alebo na kolobežke. 

Keď sa tak na tento outfit zahľadím, rozmýšľam, či by som sa takto obliekla aj teraz. Zaujímavé, ako sa aj počas jedného jediného mesiaca dokáže zmeniť môj štýl. Teraz som celá paf do opätkov a sukní, no ešte pred pár dňami na dovolenke, som bola kráľovná outfitov, ktoré zahrňovali len plavky, kraťasy či šaty a nejaké boho doplnky. O pár týždňov sa možno začnem obliekať ako hipisáčka a neskôr sa zo mňa stane tá pravá biznis žena, ktovie. Viem však, že aj napriek tomu, že tento outfit je práve teraz pre mňa až moc športový, obľúbila som si každý jeden kúsok. Kraťasky, ktoré som ukradla zo skrine svojej sestre sú tie najpohodlnejšie a veľmi jednoducho sa kombinujú. Biela košeľa je must have každej ženy aj muža a mne sa v skrini nachádzajú už viac než tri, a stále nemám dosť. Na túto som natrafila vďaka spolupráci so stránkou SNOWBITCH.CZ. Okrem košele ma zaujali aj iné kúsky - Vansky a skvelý batoh značky Mi-Pac. Na biele tenisky som zaťažená, odkedy som si kúpila svoje prvé Conversy. Tieto Vansky sú však trošku odlišné - sú úplne celé biele, látkové a tak trochu pôsobia ako detské cvičky od Číňana, ktoré som ako malá nosila na telesnú, musím priznať, že práve to sa mi na nich páči. No a čo dodať k tomu jedinému výraznému kúsku môjho outfitu? Bola to láska na prvý pohľad, nie taká, ako keď zbadám krásne lodičky či kabelku, ale bola. Zistila som, že trošku farby môjmu šatníku neuškodí a tento batôžtek bol presne to, čo mi v ňom chýbalo. Už sa teším, keď si ho zoberiem na dovolenku. No podarí sa mi to len vďaka Vám, pretože o tento batoh súťažím na FB stránke e-shopu Snowbitch.cz. Ak sa Vám môj outfit páči, budem rada, ak ma tam podporíte veľkým Páči sa mi to! Svojím lajkom sa aj Vy zapájate do súťaže o batohy značky Mi-Pac. Prajem Vám veľa šťastia a vopred Vám ďakujem!

 
shirt-bench / shorts-pull&bear / shoes-vans / backpack-mi-pac

1 komentár:

  1. Ty kraťasy jsou úžasný. :) Jinak já v poslední době také často měním styl. Nejdřív jsem byla jen na kalhoty a kraťasy, teď jsem si zase oblíbila sukně a šaty - které bych si mimochodem dřív na sebe nikdy nevzala. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť