2. 8. 2016

PINK BIKINI


Šum mora, letný vánok, pálivé slnko, studená zmrzlina, dobré jedlo, bláznenie sa vo vode, chladené drinky, tanec, spoločenské hry, smiech. Tieto slová pre mňa predstavujú moje vysnívané leto. A tento sen sa mi plní každý rok, stále krajšie a krajšie. Uvedomila som si, že cestovanie ma robí neuveriteľne šťastnou. Spoznávanie nových ľudí, kultúr a jedla, stresy pri balení kufrov, malé nedorozumenia s ubytovaním, pamiatky, more - to všetko ma napĺňa niečím novým. Každé miesto, ktoré som v živote navštívila vo mne zanechalo istý dojem, odniesla som si krásne spomienky a chuť znova si to zopakovať, chuť vrhnúť sa niekde do neznáma. Mám veľké šťastie, že moji rodičia mne a mojej sestre umožnili vidieť nádherné dovolenkové destinácie skoro každý rok a na každú jednu dovolenku s nimi som sa vždy tešila, sú totižto výbornými parťákmi na cestovanie. Dovolenka nás vždy trochu viac zblížila, budovali sme si lepšie vzťahy a asi práve preto ju potrebujem každý rok. Potrebujem ten týždeň či dva s milovanými, kedy si ich môžem naplno užiť. Keď nás neotravujú telefonáty z práce, nemáme žiadne problémy, snívame nad niečím veľkým, plánujeme budúcnosť a zbierame nové zážitky. Tento rok som bola s rodičmi na dovolenke pravdepodobne poslednýkrát (mami, ak to čítaš, chcem ísť s vami aj budúci rok!) a uvedomila som si to až pri hádke so sestrou v chorvátskom apartmáne kvôli blbosti. Úprimne, zasiahlo ma to. Zasiahla ma skutočnosť, že s mojimi rodičmi a so sestrou už nebudem tráviť toľko času, keďže skoro celý rok sa budem zdržiavať v Brne. A to bude asi jediný prípad, kedy ma cestovanie spraví naozaj smutnou - môj odchod z domu.

V minulom príspevku som Vám ukázala moje nové plážové šaty zo stránky rosegal.com, odkiaľ som si objednala aj tieto nádherné plavky. Keď som ich odbalila a vyskúšala som si ich, zamilovala som sa do nich. Sedia perfektne! A tá nádherná farba na opálenej pokožke vyzerá úžasne. Prekvapila ma aj ich kvalita, čakala som, že po jednom kúpaní v mori sa rozpadnú, ale nestalo sa tak a dokonca aj ich tvar a farba ostali stále nezmenené. Tieto plavky zožali nejednu pochvalu a ja si určite zaobstarám ešte nejaké. Čo na ne vravíte?

3 komentáre:

  1. Krásne plavky:) a máš super postavu;) môžem sa spýtať, že akú máš veľkosť?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si veľká raketa Viki :D plavky mega, už na insta som ich obdivovala ♥

    OdpovedaťOdstrániť