30. 8. 2016

MY CURRENT CURLY HAIR ROUTINE

Dnes mám pre Vás konečne iný príspevok ako ten outfitový! Myslím, že by sa ich sem-tam hodilo prestriedať s nejakými lifestylovými alebo beauty článkami, čo poviete?  

Keďže ste sa ma často pýtali na moje vlasy alebo ste mi ich pochválili,rozhodla som sa Vám ukázať moje tajomstvá, vďaka ktorým sú moje vlasy pekne kučeravé, jemné a nie príliš suché, ako to pri kučerách býva.
Na vlasy používam tento šampón, ktorý obsahuje 35% Aloe Very a pekne vonia. Vlasy si ním umývam vždy dvakrát počas jedného umytia. Vďaka tomu sú vlasy omnoho sviežejšie a skoro vôbec sa mi nemastia. Vlasy si umývam len dva alebo trikrát týždenne. Rozmýšľala som, že si zaobstarám šampón určený na kučeravé vlasy, ktorý budem striedať s týmto. Vedeli by ste mi nejaké odporučiť?
Po umytí si vlasy vysuším uterákom a nechám voľne vyschnúť. NEčešem si ich, hlavne nie za sucha. Raz za týždeň si ich očešem pri umývaní a ešte raz si ich opláchnem vodou. Kučery potom nestratia svoj tvar a predsa sú rozčesané. Keď mám vlasy už skoro suché, do končekov si nanesiem olejček Balea, ktorý ich chráni pred štiepením a dodá vlasom lesk.
A to je všetko! Moje tajomstvo teda spočíva v dvojitom umytí, nečesaní sa, v nepoužívaní fénu a v použití olejčeku. A aké sú Vaše tajomstvá vlasovej rutiny?

2 komentáre:

  1. Skvelý článok ♥ aj ja mám vlasy jemne kučeravé, ale tento šampon určite vyskušam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článok, určite píš aj také ,,inakšie" ;) ten Balea olej mám aj ja a neviem si ho vynachváliť, je jedným z mojich najobľúbenejších :)

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    OdpovedaťOdstrániť