20. 8. 2016

IPHONE RANDOM 6


Ahojte! Dnes mám pre Vás veľký iPhone random, v ktorom uvidíte aj zábery z dovolenky v Chorvátsku (sľubujem, že posledné :D). Pokiaľ som nenahrala tieto fotky do počítača, myslela som si, že som v podstate kvôli práci žiadne prázdniny ani nemala. No opak je pravdou a moje prázdniny sú vlastne skvelé! Trávim ich s ľuďmi, ktorých milujem, stretávam sa s kamarátkami, chodíme s priateľom po výletoch a dnes to dokonca vonku vyzerá na deň strávený pri bazéne. Ako trávite prázdniny Vy?  A čo ešte plánujete? Ja dúfam v ešte jednu dovolenku pri mori, aspoň jednu grilovačku a potom už hor sa do balenia kufrov smer Brno. O tom ale inokedy, pretože dnes smútiť nechcem :).

 Najlepšie wafle na svete s Nutellou, šľahačkou a jahodami priamo na pláži!
 Viac fotiek z výletu do Rabu nájdete TU
 S láskou sme spolu oslávili už 42 mesiacov chodenia. Ach, ako ten čas beží.
 Raj pre maškrtné jazýčky - obchod plný gumených cukríkov a sladkostí.
 Drinky v klube na pláži na počesť narodenín mojej kamošky z detstva, ktorá bola tiež s nami. Ešte raz všetko naj Rebi!
 Milujem, keď si na dovolenke môžem do mesta a na pláž obliecť, čo chcem a nikto sa na mňa divne nepozerá. A kombinácia bikín a šortiek je moja najobľúbenejšia!
 Asi mi neuveríte, ale táto fotka bola momentka, ktorú spravil môj priateľ, zatiaľ čo som sa opaľovala. Podarila sa nádherne!
"Spravme si zaľúbenecké fotky!" túto frázu počúval môj miláčik celý týždeň a nakoniec sa im nevyhol, toto je jedna z nich.
 Výletík na Bobriu hrádzu. Boli ste tam už niekedy? Je tam nádherne a hlavne tam cítiť ten pokoj, ktorý vyžaruje príroda.
 Starbucks? Áno, prosím. Môj nový letný obľúbenec - ľadové vanilkové latté.
Lievance na raňajky s ovocím z našej záhradky, mňam!
 Víno, pizza a babské debaty. Viac takýchto večerov prosím!!!
 Čerstvá Ugova šťava je teraz mojou osviežujúcou sladkosťou na cestách.
 Chcete vedieť, ako začať so zdravým životným štýlom? Článok nájdete TU. Ja sa k nemu pomaly, ale isto opäť vraciam. Začala som týmito dokonalými proteínovými lievancami s ovocím a medom.
Výlety do prírody som si nejako zamilovala, asi už dospievam, pretože pred pár rokmi by som ich vymenila za kávičky a nákupy.

Čo hovoríte na fotky? Dúfam, že sa Vám páčili a nezabudnite mi do komentáru napísať o Vašich prázdninách!

3 komentáre:

  1. úžasné fotky, o jedle ani nehovoriac :) s priateľom vám to veľmi sluší ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj nádherné fotky ♥ s priateľom vám to pristane, no a tvoje outfity sú tiež paráda! :) my sme boli v Nízkych Tatrách, tam sa mi tiež hrozne páčilo, tak nabudúce snáď výjde aj to more :)

    OdpovedaťOdstrániť