10. 8. 2016

COLOURED SKIRT


Ak ma sledujete už dlhšie, určite viete, že milujem čiernu. Teda, tak tomu bolo počas chladných mesiacov a počas obdobia mojej sebeNElásky. Teraz je tomu trochu inak. Čiernu farbu začali postupne striedať tie nežnejšie, ženskejšie farby. Zamilovala som sa do bielej, bledučko-ružovej, krémovej a béžovej. Tiež som nabrala odvahu a začala som sa obzerať po farebnejších kúskoch, akou je napríklad aj táto sukňa, ktorú by som si tak pred rokom určite nevedela na sebe ani len predstaviť. Dnes sa stala úplne bežnou súčasťou môjho šatníku a teším sa, keď si ju oblečiem na nejakú spoločenskú udalosť. Na čiernu som však úplne nezanevrela a stále ju vnímam ako elegantnú a sexy zároveň, no začala som ju kombinovať s inými farbami a all black outfity sa tak stali pre mňa na istú dobu tabu. Neviem, či malo na túto zmenu vplyv leto alebo to, že som vo svojom živote neskutočne šťastná. Možno oboje. Uvidíme, akú zmenu prinesie moje blížiace sa sťahovanie do Brna, noví ľudia a nové skúsenosti, nová škola, nové bývanie, dospelácky život. V každom prípade sa už veľmi na túto novú cestu teším a dúfam, že sa s Vami o všetko budem môcť podeliť. Na posledný mesiac prázdnin mám však naplánovaných okrem roboty aj niekoľko akcií a možno aj dovolenku s mojím drahým. Dúfam, že sa všetko podarí ako má a ja si budem môcť na konci povedať, že som prežila to najlepšie posledné stredoškolácke leto. Aké máte na zvyšok leta plány Vy?


crop-top-h&m / skirt-zaful.com / shoes-topankovo.sk / clutch-baťa

7 komentárov:

  1. sukňa je nádherná a celý outfit tiež :) a fotenie v parku je super voľba!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je úžasný;) a fotky taktiež:) môžem sa spýtať, odkiaľ máš okuliarky, sú krásne?;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný outfit a tiež pekné kvalitné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné, jen já bych sukni doplnila spíše bílým topem, aby více vynikla, ale i černý vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podobný top mám aj ja, ale také kvietinkové sukne neviem či by som si zvykla :D Ale inak tebe to veľmi pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit, to už som ti ale hovorila ešte v pondelok <3

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť