27. 8. 2016

CK T-SHIRT


Najprv som začala písať zopár riadkov, kde som sa ospravedlňovala za svoju neaktivitu, potom som ich však zmazala - nemám sa prečo ospravedlňovať. Áno, svoj blog som trochu zanedbala a mrzí ma to, no malo to svoje dôvody. Chodila som do roboty, a keď som v nej nebola, oddychovala som, pretože som toho mala dosť, riešila som si veci, ktoré potrebujem mať hotové ešte pred sťahovaním sa a tiež som sa venovala rodine. Veľakrát som nadávala, že musím ísť do práce, ktorá ma oberala o čas, ktorý som mohla tráviť robením milovaných vecí. Vecí, ktoré ma bavia. No na druhej strane, robota mi zarobila peniažky, a vďaka tomu sa budem môcť na vysokej spoľahnúť aspoň prvých pár mesiacov, kým si nenájdem ďalšiu brigádu, sama na seba. Vďaka tomu si môžem sama zaplatiť dovolenku s priateľom pri mori a tiež môžem ísť s kľudom na kávu, na nechty a kúpiť si zopár kúskov do šatníka. Keď sa tak porovnám s niektorými svojimi rovesníkmi, som na seba hrdá, pretože si môžem v 19tke povedať, že som sebestačná a viem sa spoľahnúť len a len na seba. A čo Vy, brigádovali ste niekde?

K outfitu by som Vám chcela povedať len pár slov. Poznáte tie dni, keď si na seba hodíte priateľove/ocinove veľké tričko, vlasy práve vôbec neposlúchajú a chcete sa len váľať v posteli? Dnešok bol jedným z nich - tričko som ukradla frajerovi, von som išla ešte s mokrou hlavou a aby som sa za svoj výzor nemusela hanbiť, dala som si sukňu, najpohodlnejšie tenisky a okolo krku môj DIY choker. A v tom momente sa tento outfit zaradil medzi moje najobľúbenejšie! Čo hovoríte na túto kombináciu? Kradnete aj Vy niekomu veľké tričká?

t-shirt-calvin klein / skirt-hollister / shoes-nike / choker-diy / sunnies-little boutique in Croatia

2 komentáre:

  1. Moc povedené :)
    Já od 16ti dělám na brigádách, takže si vážím každého člověka, který si aspoň trochu přivydělává při studiu :)

    OdpovedaťOdstrániť