18. 8. 2016

BOMBER & DRESS


Už je to dávno, čo som na sebe mala svoju bomberku. Tak trochu som na ňu zanevrela. Nemám totižto rada, keď zrazu vidím tú istú vec na milión iných dievčatách. Neskôr som však pochopila, že práve toto sa deje s trendami. Pomaly prichádzajú a odchádzajú, aby sa vrátili o pár rokov neskôr. Svoju bomberku som opäť vytiahla a opäť som sa do nej zamilovala. Veď som si ju nekupovala preto, že ju už mali všetci, ale preto, že mi hneď padla do oka, khaki farba mi celkom ide a je dosť teplá. Práve dnes ma zahriala pri jazde na skútri. Môjho priateľa otec si jeden starší kúpil a ja som si do svojej hlavy zapísala ďalší sen. Raz si aj ja jeden na leto kúpim, najlepšie Vespu, milujem totižto všetko talianske a navyše, je aj dosť štýlová a fotogenická :D. K bomberke som si dala svoje nové letné šaty uchmatnuté vo výpredaji len za 4,90€ a Conversky. Dokopy to vytvorilo taký môj "go to" outfit. Ako sa Vám páči?

bomber jacket-bershka / dress-lindex / shoes-converse / bag-mango

4 komentáre:

  1. Krásne fotky a super kombinácia:) bomberku som si tento rok zadovážila aj ja, ale v baby pinke farbe;) tiež mi dosť prekáža, že už ju má takmer každý, ale proste tú moju milujem a budem ju nosiť aj napriek tomu, presne ako ty;) a veľmi sa mi páčia okuliare, mohla by som vedieť odkiaľ ich máš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bomberka je skvelá a navyše fotky sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvůj postoj k bundě naprosto chápu, než jsem otevřela tvůj článek, rozčilovala jsem se nad "obojkama":-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. outfit vyzerá krásne pohodlne a navyše sa ti veľmi hodí :) čo sa týka tých trendov, ja tiež neznášam, keď sú všetci totálne uniformní a každý vyzerá rovnako... preto si zvyknem tie módne vychytávky, ak sa mi páčia, kupovať až potom, keď boom opadne :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť