6. 7. 2016

WHITE DRESS & SMILE


Ľudia mi veľakrát povedali, že som ľahko ovplyvniteľná. Že niekedy mi reči a názory iných zmenia tie moje a neviem sa sama rozhodovať. Že mi niekedy ľudia dokonca menia aj správanie a nálady. Vždy som vedela, že to nie je pravda, aspoň sčasti. Viem sa rozhodovať sama, len mi pomáha počuť aj názory mojich blízkych, zamyslieť sa nad vecou z inej strany, pozrieť sa na problém z iného uhla pohľadu. No teraz už viem aj to, že ľudia naozaj vedia z veľkej časti ovplyvniť moje správanie a náladu. Včera sme si totižto s Dominikou (ak ešte nesledujete jej blog, určite to napravte, pretože jej outfity sú čarovné a slová, ktoré dokáže napísať sa čítajú jedna radosť!) spravili také milé a pekné popoludnie. Sadli sme si do krásnej kaviarne, vyrozprávali sme sa, zasmiali a čas nám prešiel ani nevieme ako. Nakoniec sme nafotili aj outfity, ja som mala na sebe práve tento a tak trošku som sa cítila ako boho dámička. Počas nášho stretnutia som si uvedomila, ako som zrazu ostala dobre naladená. Veľmi som sa na ňu tešila, síce sa nepoznáme veľmi dlho, ale sadli sme si, ako sa hovorí, ako zadoček na šerbeľ. A práve ona na mňa preniesla toľko pozitívnej energie, že som sa skoro stále usmievala a svet som videla cez ružové okuliare. Poviem Vám, takto by som sa chcela cítiť dennodenne! A hlavne, každý deň by som chcela stretnúť minimálne jedného človeka, ktorý by bol tak dobre naladený až by ma to donútilo usmiať sa. Všimla som si, že väčšina ľudí je pochmúrne naladená skoro stále a úsmev sa stal ich problémom. Ja sama som taká bola, lepšie povedané, mávam také obdobia. No rozhodla som sa, že si zoberiem príklad z Dominiky a každé ráno si nasadím ružové okuliare, no len také bledučko, bledučko ružové. Viete, aby bol môj život trošku v rovnováhe.

dress-camaieu / shoes, necklace-mom´s closet / bag-bonprix

Idete do toho so mnou a tiež budete vstávať tou správnou nohou? Dúfam, že áno! A ospravedlňujem sa za moju neaktivitu, ale schopnosť organizovať čas som asi stratila s odchodom zo školy :D No už čoskoro to napravím, to sľubujem.

3 komentáre:

  1. Šaty z Camaiueu jo? Jsou fakt pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooj ty si zlatúch Viki ❤️ Tak som sa smiala keď som si prečítala to s tým zadočkom, až na mňa ľudia v autobuse pozerali :D ale super prirovnanie, úplne to na nás sedí a outfit samozrejme super, to som ti už vravela ☺️☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tve vlasy jsou proste sen <3 Jsi moc krasna!

    Anastasiia G
    anastasiiag.com

    OdpovedaťOdstrániť