30. 7. 2016

ROSEGAL BEACH DRESS


Pauza. Potrebovala som vypnúť od všetkého okolo seba. Ani som netušila ako veľmi. Deväť dní zaručeného oddychu v Chorvátsku mi dali presne to, čo som očakávala. Zrelaxovala som si myseľ, prišla som na iné myšlienky a najmä som unikla od všetkých sociálnych sietí, ktorými som bola už dlho pohltená. Ani som si neuvedomovala, že som sa už pred nejakým časom stala na mojom mobile závislá. Zrazu som sa však ocitla v dedinke, ktorá síce ponúka turistom všetko, čo na svojej dovolenke potrebujú, no wi-fi pripojenie skoro vôbec nepozná. Najprv som z toho bola zhrozená. Nebudem môcť pridávať príspevky na blog, fotky na instagram (tých sa mi napokon niekoľko pridať podarilo), nebudem v styku s mojimi kamarátkami, nepozriem si videá ani nebudem môcť donekonečna scrollovať po svojich obľúbených sociálnych sieťach. Áno, presne tieto veci som robiť nemohla, no viete čo? Okrem toho, že mi bolo veľmi ľúto, že som nechcene zanedbala svoj blog, som bola spokojná - môj mobil bol skoro stále nabitý a potrebovala som ho jedine na fotenie a prípadné telefonovanie. Čas, ktorý som doma trávila na mobile, som na dovolenke plno využila s rodinou, priateľom, oddychovala som, konečne som si prečítala nejakú knihu a odhodlala som sa rozčítať si jednu po anglicky, veľa som premýšľala, smiala sa a hlavne jedla. Tiež som sa dosť venovala foteniu a so sestrou a našou spoločnou kamarátkou sme si spravili zopár skvelých záberov. Často sme kvôli nim museli zdolávať nejaké útesy či kopce a prekážkami sa nám stali aj veľmi silný vietor, morskí ježkovia alebo vypiskovanie chorvátskych dôchodcov. Za podobných podmienok vznikli aj tieto zábery s mojimi novými plážovými šatami zo stránky rosegal.com. Trochu som sa obávala, aké šaty mi v skutočnosti prídu, pretože, ako iste viete, objednávanie z čínskych e-shopov môže byť niekedy zradné. No nakoniec som bola príjemne prekvapená. Okrem týchto šiat, ktoré som nosila na pláž snáď každý deň, som si objednala aj plavky (uvidíte v ďalšom príspevku) a moje obavy z internetových nákupov pominuli hneď, ako som si obe veci skúsila. Čo vravíte na tieto šaty?

2 komentáre:

  1. Ty šaty jsou velmi pěkné :-) a tobě moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty sú krásne,veľmi sa mi hodia práve na takúto dovolenku!:)

    OdpovedaťOdstrániť