13. 7. 2016

IRRESPONSIBLE


Keď som začala chodiť na strednú školu, začala som robiť všetko na poslednú chvíľu. Predtým som taká nebola, bola som zodpovednejšia a veci som si robila načas, niektoré aj dopredu. Svoj čas po škole som však začala tráviť s priateľom, a tým pádom som všetky svoje povinnosti nechávala na večer. Myslela som si, že tento zvyk sa s odchodom zo strednej zmení. No ako sa hovorí, zlozvyky sa odstraňujú len veľmi ťažko. Doteraz som to nebrala ako veľký problém, pretože moje povinnosti som si vždy nakoniec splnila. No čím častejšie sa mi stáva, že deň pred odovzdaním nemám svoju robotu hotovú, tým viac ma to hnevá. Spôsobuje mi to totižto veľký stres. Stresuje ma, že píšem a fotím príspevky na poslednú chvíľu, že odovzdávam články deň pred termínom, že sa balím tesne pred odchodom na výlet. To nie som ja. Aby ste ma správne chápali, som veľkou perfekcionistkou, a to znamená, že musím mať svoju robotu hotovú na výbornú. Chcem, aby bolo všetko, ako má byť a ak to nie je podľa mojich predstáv a nie som spokojná s výsledkom, hnevá ma to. Viem, že táto vlastnosť je pre život veľmi zlá, no v osobnom živote som sa naučila, že nie všetko musí byť perfektné, a tak mi teraz už nevadia také maličkosti ako napríklad to, že zhyby na závesoch neboli v rovnakých odstupoch (áno, trochu bláznivé). No v živote, kde mám nejakú prácu, zadania na odovzdanie alebo učivo, ktoré si musím zapamätať, mi táto vlastnosť tiež začala komplikovať život, keď som začala byť nezodpovedná. Otázkou je, či sa mi podarí túto moju nezodpovednosť nechávať si všetko na poslednú chvíľu odstrániť. Možno si začnem veci viac plánovať, naučím sa znova si zorganizovať čas a všetko bude perfektne hotové tak, ako má byť. Uvidíme, či sa mi to podarí. Jedno je však isté, začnem s tým až s príchodom na vysokú školu. Ak však máte nejaké tipy ako na to, určite mi dajte vedieť do komentáru!

oversized tee-zara / skirt-choies.com / heels-topankovo.sk / bag-bershka

Veľmi ma potešili Vaše komentáre k predchádzajúcemu príspevku, a tak na mne môžete dnes vidieť červenú znovu. Myslíte, že by som ju mala nosiť častejšie?

2 komentáre:

  1. Urob si to do list na každý deň a dávaj si tam fajky a možno ti to pomôže, to robím ja :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úúúplne ti rozumiem - tiež som na strednej popustila od svojho perfektne zorganizovaného času a aj mňa vnútri zhrýza nepokoj, že moje staré ja by si svoje úlohy už dávno splnilo :/ moja rada je hlavne pevná vôľa a heslo čo môžeš urobiť dnes, neodkladaj na zajtra ;) outfit je krásny, veľmi sa ti červená hodí :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť