16. 7. 2016

IPHONE RANDOM 5


Ahojte! Od posledného random príspevku ubehol už skoro mesiac a ja mám pocit, akoby sa nič zaujímavé v mojom živote nedialo. Stále dookola ten istý stereotyp chodenia do práce sem-tam vystrieda nejaká spontánna akcia. Priznám sa Vám však, že som celkom rada za tie dni plné ničnerobenia, ktoré utečú ako voda. Ak by sa mi však chcelo v tieto dni spraviť aj niečo pre seba, bolo by to ešte lepšie. Dokonca sa mi nechce ani sa kúpať či opaľovať. Tak nejak si to asi nechávam na dovolenku. Odchádzame už vo štvrtok skoro ráno a ja sa už neviem dočkať, keď vystúpim z auta a nadýcham sa toho sviežeho morského vzduchu! Budem musieť ešte vymyslieť, ako zostať aktívna tu na blogu, pretože notebook si na dovolenku brať neplánujem. Plánujem však všetko fotiť a neuveriteľne sa už teším, ako sa s Vami o tie fotky a zážitky podelím, možno bude aj video!

 Milujem taliansku kuchyňu a ak si v mojej obľúbenej reštaurácii v Nitre nedám cestoviny, druhá voľba padá na toto chutné rizoto
 Pomáhala som sestre s natáčaním videa, ktoré si môžete pozrieť TU!
 A zase tie cestoviny...Tieto výborné tuniakové som však pripravila ja sama a musím sa pochváliť, boli fantastické!
 Nové čižmičky z Manga! Už ste ich mohli vidieť v tomto outfite.
 Letné rodinné grilovačky k môjmu letu neoddeliteľne patria. Trávite aj Vy takto čas s rodinou?
 Prvýkrát som bola s priateľom na chvíľku na rybách a celkom sa mi to zapáčilo. Na to, že som dievča, ktoré sa bojí hmyzu a do jazera ani len nevkročí, by som si to rada zopakovala!
 A takto vyzerali naše obedy v priemere raz do týždňa. Mali by sme sa trošku polepšiť, lebo naše brušká si už začínajú niečo ukladať.
 Vždy usmievavá Domčisss, s ktorou sme sa zakecali až tak, že sme skoro nestihli nafotiť naše outfity a slnko pomaly zapadalo. Napriek tomu si myslím, že fotky sa podarili skvele!


 Nielenže som ja dokonalá sestra, ale aj tá moja je! Vždy, keď ju poprosím o pomoc s fotkami na blog alebo o jej názor na moje oblečenie, je tu pre mňa. ĎAKUJEM!
Videli ste niekto film Mike & Dave need wedding dates? Odporúčam, ja som sa zabavila poriadne!

A čo je nové vo Vašich životoch?

3 komentáre:

  1. Naozaj super fotky:) a máš krásne plavky(myslím tie žlté), mohla by som vedieť odkiaľ sú?;) a uži si dovolenku;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako ja zbožňujem tieto články! :D krásne fotky, so ségrou ste veľké kočky ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť