19. 7. 2016

Ako rýchlo schudnúť pred dovolenkou | Tipy a jedálniček


Myslím, že nie som jediná, ktorá si v januári dala predsavzatie, že do leta bude mať svoju vysnenú postavu. Je skoro koniec júla, ja mám dva dni pred dovolenkou a hádajte čo! Stále svoju vysnenú postavu nemám. Žiadne vyrysované brucho ani pevný guľatý zadoček. Prestala som na sebe makať zhruba pred dvomi mesiacmi (samozrejme sa to chystám napraviť) a tým pádom som poľavila aj v stravovaní. Pred dvoma týždňami som si však povedala dosť. Znovu som nabehla na zdravú stravu, sem-tam som si dopriala Magnum a tuky som poriadne potila buď v robote nosením ťažkých vecí, alebo doma upratovaním či stresom, ktorý sa niekedy objavil. To, že začnem behať mi trochu nevyšlo, no aj napriek tomu som dnes, dva dni pred odchodom na dovolenku, spokojná s tým, ako vyzerám. Ploché bruško a nie tak plochý zadoček sa dostavili práve včas

Najdôležitejšia je v tomto prípade strava, ktorú by ste mali na sto percent dodržiavať - mierne porušenie je však dovolené. Vytvorila som pre Vás jedálniček, ktorý som zhruba dodržiavala aj ja. Jedlá sú podľa mňa celkom pestré, obsahujú všetko, čo by mali a počas dvoch týždňov by Vás nemali prestať baviť.


Mojím veľkým pomocníkom pri chudnutí sa stal nesladený zelený čaj. Pila som jeden liter denne, väčšinou jednu šálku ku každému jedlu. Okrem toho som pila veľa čistej vody, ktorú som si niekedy dochucovala citrónom. 

Pre rýchlejšie, ale aj lepšie dosiahnutie výsledku by ste mali do svojej rutiny zaradiť aj cvičenie. Nemusíte si kvôli tomu kupovať permanentku do posilky, Stačí, keď si pôjdete každý deň na 30 minút zabehať alebo sa prejsť rýchlou chôdzou. Po kardio aktivite si môžete ešte zacvičiť zopár cvikov na problémové partie alebo sa ponaťahovať pri cvičení jógy. Ak si neviete rady, na internete nájdete mnoho krátkych videí s účinnými cvikmi. Ja mám najradšej 8 min abs a The best butt workout a z jógy sériu 30 day yoga challenge.

Mojím posledným tipom je dobrá motivácia. Výsledky sa možno nedostavia po dvoch dňoch, no ak vydržíte, Vaša postava bude na dovolenke určite lepšia. Potešte sa teda novými plavkami, peknými šatami alebo výborným kúskom koláčika, hocičím, čo Vás nakopne na ceste za svojou vysnívanou postavou. A ktovie, možno sa po dovolenke vrhnete do zdravého životného štýlu a cvičenia s radosťou!

2 komentáre:

  1. veľmi pekný článok a super je aj jedálniček, čo si pripravila :) niečo určite vyskúšam ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viki, ty si to summer body mala aj bez tohto chudnutia! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť