7. 6. 2016

WHITE OFF SHOULDER TOP


Pôvodne som chcela tento príspevok venovať len opisu outfitu, pretože som nevedela o čom písať. Alebo skôr lepšie povedané, mám v hlave toľko myšlienok, že mám obavy, že ich nebudem vedieť sformulovať do zmysluplného textu. Tiež sa Vám to občas stáva? Chcete sa čo najlepšie vyjadriť k určitej téme, nad ktorou sa zamýšľate, ale v hlave sa Vám zobrazujú rôzne myšlienky, rozmýšľate nad rôznymi názormi, snažíte sa pochopiť čo vlastne chcete. Nielen čo chcete vyjadriť slovami, ale ako tým chcete obhájiť seba.
Často slová, ktoré vypúšťame z úst unáhlene, dokážu druhého raniť. Týmto spôsobom som sa dostala do veľa problémov a nezhôd. Niekedy nerozmýšľam nad tým, ako chcem samu seba reprezentovať slovami. No máme toľko času vôbec nad tým premýšľať? Ak som v stave, že potrebujem vybuchnúť a vykričať svoje emócie, nepremýšľam nad tým, čo poviem. No sú situácie, v ktorých aj napriek môjmu premýšľaniu nad slovami a myšlienkami, nepoviem to, čo by som mala alebo čo si situácia vyžaduje.
Slová sú veľmi silná zbraň. No naučiť sa s ňou manipulovať je tiež podľa môjho názoru ťažké. Najmä pri nerozvážnom človeku. Naopak niektorým to ide jedna radosť a každá jedna veta je dôkladne premyslená. Moje posledné myšlienky sa točia okolo toho, či nie je vlastne možnosť vyjadriť sa slovami umenie. Čo si o tom myslíte Vy?

A zopár slov k outfitu. Po pár dňoch, počas ktorých som sa zúčastnila ozvien (oslava maturity) a postupne sa z nich spamätávala, som tu konečne s novým príspevkom. Ak ste videli moje posledné video, tak viete, že som si takéto topy padajúce z pliec zamilovala a mám ich doma už niekoľko. Na leto sú ako stvorené a veľmi ľahko sa kombinujú, pretože vyzerajú zaujímavo. V kombinácii s bielymi lodičkami a jednoduchými roztrhanými rifľami sa mi tento top páči asi najviac. Čo hovoríte na outfit?

top, faux fur bag -pull&bear / jeans-tally weijl / heels-primark

4 komentáre:

  1. Slovo, veta. Nástroj na zanechanie odkazu. Nástroj na vyjadrenie pocitu, potreby myšlienky. Nie sú toto vari úlohy umenia ? Spojenie myšlienky a reči je umenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa "off shoulder" trend veru vôbec nepáči. Určite by som si také niečo na seba neobliekla, nepôsobí to elegantne, len ako akýsi plantajúci kus látky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow já padám ze židle, ten outfit ti strašně sluší, jsi nádherná! A kvalita fotek taky úplně boží :))

    OdpovedaťOdstrániť