1. 6. 2016

SUMMER TRY ON HAUL | VIDEO



Ahojte! Po dvoch týždňoch som tu s novým videom! Povedala som si, že začnem viac natáčať a celkom sa mi to aj začalo dariť. Z tohto videa mám veľmi dobrý pocit. Strašne dobre sa mi točilo a dúfam, že výsledok sa Vám bude páčiť.
Vo videu Vám ukážem veci, ktoré som si kúpila vo Viedni v SCS a niektoré z nich ste už mohli vidieť aj tu na blogu.

Ak nie ste priaznivcami videí, tak si pozrite moje nové prírastky do šatníka prostredníctvom fotiek.

V SCS-ku nejde vynechať Primark a tam som si nakúpila toho najviac. Tento rok som si naozaj veľmi obľúbila off-shoulders topy a z tohot obchodu, kde sme strávili 4 hodiny som si ich odniesla dva. Tieto topy ste už mohli vidieť aj v predošlých outfitoch (TU a TU) a veľmi sa mi páčia v kombinácii s bielou.


Okrem týchto topov som si odtiaľ odniesla športové oblečenie, pyžamo a nádherné biele lodičky, ktoré ste takisto už mohli vidieť v outfite tu na blogu (TU).


Po Primarku nasledoval môj najobľúbenejší obchod, ktorým je Zara a tam som si kúpila žltý ruksak (outfit s ním TU) a šatku, ktorá sa dá využiť na mnoho spôsobov.


V SCS je naozaj výborný Pull&Bear a nikdy z neho neodchádzam s prázdnymi rukami. Tentokrát som si zobrala ďalší top padajúci z ramien v bielej farbe.


No a poslednou zastávkou bol SportsDirect, kde sme išli len kvôli sestre, no nakoniec som si tam našla niečo aj ja, a to konkrétne Nike legíny na cvičenie len za 30€! a Conversy v bielej fabre, keďže tie, čo som mala sa mi už zničili.


Poslednou mojou novinkou je parfém, ktorý som si síce nedoniesla z Viedne, ale objednala som si ho a je to špeciálna letná edícia eau de parfému Karolíny Kurkovej, ktorej vône naozaj zbožňujem! A ten krásny flakón! 


Zo všetkých vecí sa strašne teším! Čo na ne hovoríte Vy? A ako sa Vám páči moje nové video?

4 komentáre:

  1. V tom videu si taká zlatá, že so sa normálne pri jeho pozeraní na teba usmievala spred monitora :D a tá tvoja detská radosť z tých vecí, no veľmi cutie ♥♥ a páči sa mi, ako prirodzene na kamere vyzeráš, nie každý to tak vie :) batoh je top, ten by som si kúpila aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Video je super, naozaj pred kamerou pôsobiš veľmi prirodzene:) a nakúpila si si krásne veci!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejvíc se mi líbí žlutý batoh a modrá košile :)))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lodičky a batůžek vypadají skvěle :-) A myslím, že by vypadaly pěkně i spolu v outfitu :)

    OdpovedaťOdstrániť