13. 6. 2016

NEW IN: PINK, GUESS & BONPRIX


Ahojte! Od posledného letného haulu mi do šatníku pribudlo zopár vecí, z ktorých sa tak strašne teším, že som sa rozhodla Vám ich ukázať ešte skôr, než ich uvidíte v outfitoch (a to bude, dúfam, čoskoro). Mimochodom, už som začala pracovať, a preto sa moje pravidelné prispievanie asi trošku zmení, no budem sa snažiť byť čo najviac aktívna. Avšak ak máte na mňa nejakú otázku a chcete sa možno niečo o mne dozvedieť, môžte mi položiť otázku prostredníctvom aplikácie Ask.fm (link na môj profil TU), rada Vám odpoviem.


Sen asi každého dievčaťa - Victoria´s Secret nohavičky. Konečne sa splnil aj mne vďaka mojej kamarátke, ktorá bola v New Yorku a priniesla mi rovno 5 krásiek z kolekcie PINK.


Vďaka spolupráci s Bonprixom som si zadovážila tieto tri úžasné veci. Sandálky na podpätku v telovej farbe som chcela už strašne dlho a tieto majú primeraný opätok, sú dokonca pohodlné a na nohe vyzerajú úžasne! Plus, hodia sa úplne ku všetkému. Kabeliek nikdy nie je dosť a mne jedna v bielej farbe už zúfalo chýbala. Je priestranná, vnútorný priestor má dobre vybavený a je dostatočne veľká do školy či na cesty. No a poslednou vecou z Bonprixu je béžový jarný/jesenný plášť, ktorý som zháňala hádam všade a konečne ho mám. Už sa teším, kedy všetky tieto veci začnem nosiť!


Hodinky Guess boli pre mňa prekvapením. Dostala som ich od rodičov za úspešné ukončenie školy a absolútne som to nečakala. Vždy mi totižto rodičia hovorili, že sa učím pre seba a zatiaľ čo ostatné deti za jednotky dostávali hračky alebo peniaze, ja som dostala pekný úsmev. A nevadilo mi to, pretože som vedela, že majú pravdu a mojou motiváciou mať dobré známky som sa stala ja sama, moja súťaživosť a to, že som chcela byť vždy najlepšia. Preto ma tento darček veľmi prekvapil a zároveň potešil.

To by bolo všetko z mojich šatníkových noviniek. Ktorý kúsok sa Vám páči najviac?




2 komentáre:

  1. Nejvíce se mi líbí ty botky, ty jsou fakt krásné :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super haul! Máš šťastie, že ti kamarátka priniesla tie nohavičky od VS, ja som veľmi túžila po nejakej podprsenke ale maj veľmi drahé poštovné:/ Tá kabelka sa mi veľmi páči a dostala si naozaj nádherné hodinky!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť