3. 6. 2016

KIND OF TRAVEL OUTFIT


Tento outfit bol fotený dnes ráno tesne predtým ako sme odchádzali na ozveny osláviť úspešné maturity. Je to náš posledný spoločný výlet ako trieda a chystáme si to poriadne užiť. V jednom kuse rozmýšľam nad tým, ako mi všetci budú veľmi chýbať, ale ako povedal môj spolužiak, niečo končí a niečo iné začína.
Dnes bude článok veľmi krátky, pretože už ma súri čas, tak Vám poviem aspoň pár slov k tomuto outfitu. Síce som v ňom len vybehla do obchodu a na cestu si obliekam ničo iné, príde mi ako najlepšia voľba, keď chcem pri cestovaní vyzerať aspoň trochu ako človek. Široká pohodlná košeľa zakryje všetky nedostatky, mäkkučké espadrilky mi zaručia, že ma nebudú bolieť nohy a aby outfit vyzeral trošku zaujímavejšie doplnila som ho klobúkom, dlhým náhrdelníkom a vykúkajúcou čipkovanou podprsenkou. Čo na celý outfit hovoríte?

Držte mi palce, nech tento víkend prežijem a vrátim sa celá :D Dúfam, že aj Vy prežijete krásny slnečný víkend niekde so svojimi priateľmi či rodinou! 

shirt-zara (borrowed from sister) / jeans-tally weijl / shoes-alcott / hat-f&f / lace bra-h&m

1 komentár: