18. 6. 2016

IPHONE RANDOM 4


Ahojte! Dnes mám pre Vás znova jeden random článok s fotkami, ktoré sa mi v mobile nazbierali za posledné dva týždne. Tieto random príspevky sa stávajú čoraz viac obľúbenými na mojom blogu a ja sa z toho veľmi teším, pretože mňa samotnú takéto typy príspevkov veľmi bavia. Keďže ja tu takto s Vami zdieľam niektoré moje zážitky a každodenné radosti, bola by som veľmi rada, keby mi napíšete do komentáru buď niečo o sebe, alebo čo pekné ste v poslednej dobe zažili. Rada si Vaše komentáre prečítam! Tak a teraz už poďme na fotky.

Moje nové (ešte čisté) Conversy z posledného haulu (video TU).
 Ukončila som tretí level v pole dance a na tejto fotke je prvok, ktorého som sa najviac bála a nakoniec som ho spravila. Bohužiaľ som s pole dance však musela skončiť, pretože mi to časovo nevychádzalo. Snáď sa k tomu ešte niekedy vrátim, pretože ma to neskutočne bavilo!
 Naša výbava na ozveny :D
Snapchat som si zamilovala! Nájdete ma tam ako @vikibatalik.
 Moja kráska mi zapózovala pri raňajkách. Robila si na banánové lievance z titulnej fotky tohto článku väčší zálusk ako ja! Chceli by ste na ne recept?
 S mojou najlepšou kamarátkou sme sa po mesiaci konečne stretli pri týchto úžasných vychladených drinkoch a prekecali sme asi 6 hodín! 
#NoMakeup!
 A ďalšie lievance! Konečne mám ráno čas na ich prípravu, samozrejme iba ak nejdem do roboty.
 S priateľom sme si dnes spravili výlet do Bratislavy, aby sme navštívili miesta, ktoré som ešte nevidela. Nakoniec to však skončilo neplánovanými nákupmi, pretože sme autom stále len blúdili. Ale aspoň som videla nádherný Devín. Bol tam taký pokoj a pohoda, že by som tam ostala a urobila si piknik. Tak snáď nabudúce.
 Poznáte tieto patatas z Bageterie Boulevard? Sú to pečené zemiaky podávané s domácou tatárskou omáčkou. Mňam!
Deň v Blave sme zakončili v McDonalde a ja som si po sto rokoch znovu dala McFlurry. Najradšej mám tú s M&M´s a Vy?

Dúfam, že sa Vám fotky páčili a ja sa na Vás teším v ďalšom už outfitovom príspevku! Pusu, Viki.

3 komentáre: