20. 6. 2016

INNER SUCCESS


Pred pár rokmi nám so sestrou maminka založila šanóny. Šanóny, do ktorých nám založila všetky naše úspechy. V ligotavých euroobaloch sa nám teda nahromadili diplomy od výmyslu sveta za účasť, zopár za prvé, druhé či tretie miesta, všetky vysvedčenia a pochvaly, aj listy o prijatí na školy. Minule som si tento šanón otvorila a pomaly som si ho celý prelistovala. Keď som sa dostala na jeho úplný koniec, v hlave sa mi vynorila otázka. Je toto naozajstný úspech? Vždy som bola pyšná na seba a na to, že mám dobré známky a že som sa dostala na také školy, ako som chcela. Zopárkrát som vyhrala nejaké súťaže a veľmi som sa tomu tešila, dokonca som vyhrala jednu v spievaní (tí, čo ma poznajú, by Vám povedali, že to určite nie je možné). Proste v získavaní vedomostí, dobrých známok a v školských súťažiach som bola dobrá. No toto nie sú tie úspechy, ktoré by som si chcela za dvadsať rokov vo svojom šanóne nalistovať. Keď budem stará a obzriem sa za svojím životom, nechcem sa pochváliť len dobrými známkami a pár bezvýznamnými diplomami. Chcem sa obzrieť cez plece a usmiať sa. Usmiať sa na svoje mladé ja a pogratulovať si k tomu všetkému, čo som dokázala. Čo to bude? To ešte ani zďaleka netuším. Neviem, čo sa môže stať o rok ani o dva. Viem len, že sa budem snažiť byť šťastná. Budem sa snažiť, aby som dosiahla taký svoj vlastný vnútorný úspech. Aby som bola spokojná sama so sebou, s tým, čím sa živím, čo robím, akými ľuďmi sa obklopujem. Takže ak sa ma niekto opýta, kde sa vidím za päť či desať rokov, moja odpoveď bude jasnejšia ako kedykoľvek predtým. Som šťastná.

headband, skirt-zara / shirt-h&m / bag-bershka / heels-primark

Čo hovoríte na tento outfit? Je úplne odlišný ako tie, ktoré som zvyknutá nosiť a aj napriek tomu som sa v ňom cítila úžasne. Akoby sa objavilo nejaké moje skryté ja, ktoré by sa rado prenieslo do minulosti, kedy sa práve takéto retro outfity nosili. Myslím, že sa budem takto obliekať častejšie.
A na záver mám pre Vás jednu otázku na zamyslenie. Si šťastná/ý? 

Fotil: Adam Fabčín

2 komentáre:

  1. Krása,krása,krása! Veľmi sa mi páči tá čelenka okolo hlavy! Mimochodom, to kde sú takéto krásne priestory na 1,3,4 fotke? Je to v Nitre? :)

    OdpovedaťOdstrániť