10. 6. 2016

I WOULD BE SO HAPPY BACK IN SCHOOL


Názov tohto príspevku hovorí za všetko. Ach, aká by som len bola šťastná späť v škole. Už vo veľa príspevkoch som to trochu nadhodila, no teraz nad tým uvažujem stále viac. Je to 10 dní odkedy sme poslednýkrát zasadli do lavíc na strednej škole a prebrali si vysvedčenie a sú to skoro štyri roky odkedy sa stalo presne to isté na základnej. Keď sa nad tým zamyslím, v škole som zatiaľ prežila väčšinu svojho života. Poctivo som tam chodila a odnášala som si nielen vedomosti, ale aj skúsenosti. Škola bola chtiac-nechtiac takým mojím výchovným centrom. Nemyslím vďaka učiteľom, aj keď niektorí z nich mi dali naozaj veľa, ale učila som sa aj vďaka mojím spolužiakom, aká chcem, či nechcem byť, vďaka veciam či udalostiam, ktoré sa nám stali, ktoré sme prežili. Vychovávali sme sa navzájom, Veta "S kým si, taký si." je tak pravdivá až to niekedy bolí. Videla som množstvo svojich niekedy kamarátov, ako sa pridali do zlej partie a dnes sú z nich ľudia, ktorí robia zlé veci.
Ako tak toto píšem, naozaj si neviem predstaviť, že by som nešla na vysokú školu. Nie preto, že vysokú školu budem naozaj potrebovať, pretože verím v to, že keď sa chce, dá sa všetko aj bez titulu. No preto, že by som ešte nechcela ísť do roboty, nechcela by som okúsiť ten "ozajstný " život, ktorý tak či tak raz začne. No prečo to neoddialiť? 
Viete, chýba mi to už teraz. Čas strávený v škole, vzťahy medzi nami a profesormi,  vzťahy v škole, dokonca aj hádky a intrigy, veselé situácie. Všetko. Už teraz sa teším ako sa o 5 rokov stretneme všetci na stretávke.
Možno si teraz poviete, že čo to tu píšem, veď škola je katastrofa a viem, že mnoho z vás sa teší, kedy z nej vypadne. Aj ja som bola taká, až dokým som z nej naozaj neodišla.

t-shirt-primark / skirt-choies.com / shoes-converse / backpack-zara

Týmto outfitom som sa tak trochu do tých školských čias vrátila. Suknička, obyčajné tričko, tenisky a vtedy školská taška, teraz ruksačik. Čo hovoríte na tento outfit?
Ja som bola takto oblečená asi poslednýkrát. Keďže idem na vysokú, začínam svoj štýl trošku prehodnocovať a chcela by som, aby si o mne ľudia konečne prestali myslieť, že mám 13 :D. Napriek tomu, tak rada som dieťaťom!

1 komentár: