29. 6. 2016

HATEFUL


Zopárkrát mi na Ask prišla otázka, ktorá vlastne ani nebola otázkou. Bol to hejt. Hejt typu: "Hejtuj toto dievča, pretože má...Bodaj by sa jej niečo stalo.." a podobne. Včera sa u mňa v otázkach objavila podobná správa, dokonca od neanonymného autora. Bola som zaskočená. Dievča, ktoré mi tento hejt poslalo prialo inému dievčaťu smrť kvôli tomu, že má cukrovku! Normálne mi bolo zle. To, že má niekto cukrovku alebo nejakú inú chorobu, je dôvod na to, aby sme sa mu vysmievali alebo mu priali smrť? Kam tento svet potom speje? Veľmi sa ma to dotklo, pretože aj môj dedko mal cukrovku a bol to normálny človek ako každý iný. Človek s hocijakou chorobou či postihnutím je taký istý ako sme my. Len sa pravdepodobne viac trápi alebo je obmedzený robiť isté veci, ale stále má city, dýcha ten istý vzduch a vie sa tešiť aj trpieť rovnako ako ty či ja.
V tejto správe sa však spomenulo aj niečo o tom, že to dievča je Azijatka, a preto by sa mala celá jej rodina vyzabíjať. Je to veľmi smutné, že niekto takto uvažuje. 
Je jedno, či máš šikmé oči alebo mandľové, či máš rovné alebo kučeravé vlasy, bielu alebo čiernu pokožku. Nikto by ti nemal priať nič zlé, nijako ti ubližovať, kvôli tomu, čo si, odkiaľ pochádzaš alebo s čím si sa narodil/a. 
Mali by sme medzi sebou šíriť lásku a nie sa navzájom zhadzovať

top&skirt set-pull&bear / shoes-primark / bag-bershka / sunnies-lindex

Dúfam, že Vám tento text niečo dal a možno ste sa nad tým aj zamysleli. 
Tento outfit je tu po týždni a ja som doň zamilovaná. Čo vravíte na takéto ladiace sety? Ja rozmýšľam nad kúpou niečoho podobného znova.

2 komentáre:

  1. Set se sukní a topem vypadá opravdu moc hezky a tobě to sluší. :) Vážně pěkné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť