15. 6. 2016

BEIGE LOVE


Máte doma nejakú vec, po ktorej ste veľmi dlho túžili, či už je to oblečenie, topánky, kabelka, technika, dobrá kniha alebo jedlo, a ešte stále Vám prináša takú radosť, ako v tej chvíli, keď ste si ju kúpili alebo dostali? Ja mám to šťastie, že mám takýchto vecí viac. Napríklad môj foťák. Dostala som ho na svoje 15-te narodeniny, no pritom som si ho chcela kúpiť sama. Sprevádzal ma odvtedy na všetkých dovolenkách aj výletoch a teraz ho ako blogerka využívam pomerne často a stále sa divím, aké krásne fotky sa ním dajú vytvoriť. Alebo všetky knihy, ktoré vlastním. Zavedú ma vždy na iné miesto a sú pre mňa tým najväčším relaxom. Alebo moje šaty a kožúšok zo stužkovej. Šila mi ich moja babička a vždy, keď sa na tieto dva kúsky pozriem, vybavím si ju a usmievam sa. Týchto vecí je tak strašne veľa, že by som Vám o nich mohla písať slohy. No práve v tejto chvíli sa teším z mojich noviniek z Bonprixu. Veľmi dlho som hľadala presne takýto plášť, ktorý by nebol v mojej obľúbenej čiernej, dal by sa nosiť počas troch ročných období a vyzeral by na mne, vzhľadom k mojej výške, dobre. V kombinácii s khkai farbou sa mi páči ešte viac. Och, a tie sandáliky! V telovej farbe. A tak ľahko sa kombinujú, dajú sa nosiť úplne s hocičím. V tomto outfite som sa cítila veľmi pohodlne aj napriek tomu, že som mala na sebe opätky, prekvapivo sa v nich totižto veľmi dobre chodilo. Khaki a béžová sú hitmi nielen tejto sezóny a mne sa začínajú páčiť stále viac a viac.

trenchcoat-bonprix (here) / dress-primark / shoes-bonprix (here) / bag-bonprix (here)

Čo vravíte na tento outfit? Podľahli ste už aj Vy týmto dvom farbám? A ako sa Vám páčia fotky? Sú trošku iné, ale ja som z nich nadšená! 

2 komentáre:

  1. Tiež milujem svoj foťák, ja som si síce na neho počkala dlhšie a dostala som oh na tieto Vianoce, aj keď som si ho rovnako ako ty chcela kúpiť sama, teraz ho so sebou vláčim všade. Na outfite sa mi neskutočne páči tá biela kabelka, je naozaj úžasná. Inak ti to celé veľmi pristané a topánočky sú vskutku krásne:) A máš nádherný úsmev, vždy sa veľmi teším na tvoje články:)ň

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť