22. 6. 2016

BASICS


Práve som prišla z roboty, neskutočne unavená po dlhočíznom dni. A zajtra ma 14 hodín v "pekle" čaká znovu. Aby som Vám to objasnila, robím za pokladňou na pumpe, a síce to nie je robota snov, som tam spokojná. Avšak zistila som, že všetky reči o tom, že práca s ľuďmi je najťažšia, sú pravdivé. Za deň tam stretnem minimálne sto rôznych ľudí, každý je úplne inak naladený, úplne inak sa správa a každému sa v hlave honí niečo iné. Tak ako v práci stretnem veľa negatívnych ľudí, tak aj veľmi veľa pozitívnych. Všetci túto ľudia si s mojím úsmevom a pozdravom "Dovidenia!" odnesú aj kúsok mojej energie. Akoby ma vysávali. A ak nebodaj majú oni zlý deň, dajú mi to riadne pocítiť. Preto som sa naučila to prejsť s úsmevom, síce vo svojom vnútri kypím zlosťou a najradšej by som im dala malú lekciu slušného správania. Ak však natrafím na ľudí s dobrým dňom, častokrát ma potešia a zdvihnú mi náladu len tým, že sa usmejú, pochvália ma alebo sú ku mne milí. Och, áno, aké maličkosti! No pre mňa je to v práci výnimočnosťou. A to ma tak trochu hnevá. Pretože ja sa idem roztrhnúť len aby bolo všetko super ultra v poriadku, aby som bola rýchla a na každého sa usmievala a ostáva to nedocenené. Ale tak to asi v dnešnom svete chodí...

blouse-primark / shorts-levi´s / shoes-converse / bag-bershka

Tento outfit bol fotený pred pár dňami, keď sa ešte počasie príliš nebláznilo a vonku bolo príjemne. Takto budem v lete pravdepodobne chodiť veľmi často, lebo sa to presne zhoduje s mojím štýlom. V jednoduchosti je predsa krása, no nie?

5 komentárov:

  1. Od té doby, co dělám s lidma jsem pochopila větu "nejhorší je srážka s blbcem"..:-)pěkný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne s tebou súhlasím a preto sa radšej ľudom so zlou náladou vyhýbam :D inak ak by si mala čas môžeš sa pozrieť na moj blog https://littlejoysofme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne s tebou súhlasím a preto sa radšej ľudom so zlou náladou vyhýbam :D inak ak by si mala čas môžeš sa pozrieť na moj blog https://littlejoysofme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to s prácou s ľuďmi je úplná pravda. človek sa po dlhom dni fakt cíti, akoby ho prevalcovali. Inak náhoda chcela, že si raz aj s rodinou nakupovala a zrovna ja som bola predavačkou, obchod plný ľudí, každý niečo chcel, zo mňa len tak tieklo, ale doteraz si pamätám, aká zlatá bola tvoja mamina a ako ocenila, keď som sa snažila pomôcť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, práce s lidmi je strašně složitá.. dělam tak už pár let a vždy potřebuji několikatýdenní přestávky, protože mi potom všichni začnou lézt hrozně na nervy :D nadruhou stranu, někdy přijde člověk, který je tak úžasný a milý, že ti zpříjemní celý den :))
    Outfit na jedničku!:) přesně tak, v jednoduchosti je krása :)

    OdpovedaťOdstrániť