22. 5. 2016

TAKE A SIESTA


Konečne nový príspevok! Ospravedlňujem sa Vám za neaktivitu, ale chtiac-nechtiac som sa musela ponoriť do učenia na maturity, ktoré ma čakajú tento týždeň. Síce je už nedeľa, mám pocit, že stále nič neviem, napriek tomu, že som sa učila každý deň až dokým ma nezačala bolieť hlava a nevenovala som sa ničomu inému (až na jedenie sladkostí). Celý tento týždeň ma strašne ubíjal. Nie som zvyknutá sa tak veľmi učiť. Veľa ľudí si myslí, že je to preto, že stavebná je (ževraj) ľahká, no opak je pravdou, je to veľmi ťažká škola. Ja mám však, vďakabohu, dobrú pamäť. Zisťujem však, že asi funguje len pod tlakom-rozumej tesne pred písomkou či odpoveďou. 

Tričko, ktoré mám na sebe presne vystihuje to, čo teraz potrebujem. Dať si prestávku. Prestávku od všetkého, len sa vyvaliť pri bazén s osviežujúcim drinkom a opaľovať sa. Toto si ale budem môcť dovoliť až vo štvrtok poobede, kedy budem mať všetko za sebou a viac ako týždeň voľna pred sebou. Potom začína "krutá realita" a ja sa na štyri mesiace zaradím medzi pracujúcich.

oversized tee, shorts, backpack-zara / shoes-converse /sunnies-h&m

No a ja sa po krátkej sieste vrhnem späť do učenia sa. Držte mi zajtra palce!
Maturanti držte sa tento a budúci týždeň, nech sa nemusíte v septembri znova takto týrať. Dúfam, že sa čoskoro vrátim s ďalším príspevkom!

5 komentárov:

  1. Ja som tiez chodila na stavebnu a zvladli sme to :) drzim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobné tričko by sa zišlo aj mne:) a zajtra držím palce, nech ti to dobre dopadne:) ruksak je úžasný♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný outfit, najmä ruksak sa mi veľmi páči!:) Držím palce s maturitou!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť