8. 5. 2016

MY MOM DRESSED ME


Oslavujete Deň matiek? My sme si vždy so sestrou niečo pre tú našu vymysleli. Keď sme boli menšie najradšej sme jej niečo vyrobili, nejakú maličkosť, ktorú si potom odložila, aj napriek tomu, že to bola väčšinou úplná blbosť. Už tým nám prejavila svoju lásku. A tú nám prejavuje neustále. Každodenne nám ukazuje, ako nás ľúbi v rôznych maličkostiach, ktoré pre nás robí. 
Ja svoju mamu obdivujem. Keď sa ma v škole spýtala profesorka, kto je mojím vzorom, hneď som mala jednoznačnú odpoveď a ani som nad tým nemusela premýšľať. Mojím vzorom je moja maminka. Jedného dňa by som chcela byť ako ona. Silná a odvážna žena, ktorá sa pre svoju rodinu obetuje, je dobrým človekom, pomáha druhým, každého rešpektuje a toleruje a hlavne, vie milovať celým svojím srdcom. Vďakabohu som množstvo jej vlastností podedila. Niektoré sú dobré, niektoré zlé, ale sú to kúsky z nej. Raz by som chcela byť takou mamou, akou je ona, aj keď to je ešte ďaleko. Veľa detí má so svojimi rodičmi zlý vzťah. To však ja povedať nemôžem. Ako môj otec, tak aj mama tu boli vždy pre mňa, naučili ma toho strašne veľa, vždy ma podporovali a istým spôsobom mi chceli zabezpečiť dobrý život tým, akým človekom ma spravili, ako ma nasmerovali vždy tým správnym smerom a ako ma ľúbili.
Uvedomujem si, aké mám šťastie, že mám takých rodičov, ako mám. Mnoho z Vás má možno so svojimi rodičmi zlý vzťah, možno sa s nimi nestretávate alebo dokonca nerozprávate, alebo ich vnímate len ako ľudí, ktorí Vám dali život a nič viac. Na jednej strane to chápem. Ak mal niekto z Vás zlý život, rodičia ho nikdy nepodporovali alebo mu neukázali lásku, asi aj ja by som na nich zanevrela. Ale jedno Vás možno naučili, naučili Vás rozoznať to dobré od zlého tým, ako sa správali oni.
Dnes by sme ale na všetko zlé mali zabudnúť a napriek všetkým nezhodám svojej mame darovať objatie, bozk na líce či nejaký pekný darček.

Dnešný outfit mi pri príležitosti Dňa matiek vyberala moja milovaná maminka. Spočiatku som sa obávala, čo za kombinácie ju napadnú, ale myslím, že by som za ňou mala chodiť po rady v obliekaní častejšie. V tomto som sa totižto cítila výborne! Tak trochu ako dáma, ktorá sa nebojí vládnuť aj v pánskom svete. Čo hovoríte na outfit Vy?

jacket, shirt-h&m / trousers-bershka / shoes-primark / bag-lindex / hat-calliope

Ako ste potešili dnes svoju mamu Vy? Pomáha aj Vám niekedy s vyberaním outfitov? 
Budem rada, keď mi dáte vedieť do komentárov! 

4 komentáre:

  1. ....že ví, co ti sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. maminka má vkus, raz darmo a na tebe to celé vyzerá super (ako všetko :D) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mojej mamke každý rok kupujem ružu. A keďže si ich suší, tento rok som jej kúpila ružu, ktorá ostane živá celé dva roky. (uvidíme po dvoch rokoch, či zoschne alebo opadne)

    Lucy´s Photo World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento outfit ti pristane, krásne si to napísala :) ja sa občas maminy spýtam, či sa jej to páči a tak
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť