30. 5. 2016

IPHONE RANDOM 3


Ahojte! Neverím, že prešiel už mesiac od posledného random článku. Stále som čakala, kým budem mať dostatok fotiek, ktoré by som Vám mohla ukázať, až sa mi ich za posledné dni nahromadilo dosť veľa. Za ten mesiac som stihla osláviť narodeniny, úspešne zmaturovať na samé jednotky, osláviť koniec školy (tie fotky Vám ale radšej neukážem :D), odštartovať letnú sezónu grilovaním a bazénom a kopec iných vecí...

Dúfam, že sa Vám fotky budú páčiť! Užívajte si krásne slnečné dni!

Zúčastnila som sa Miss Slovensko 2016 a tutoriál na moje večerné líčenie, ktoré som mala aj na prenose, nájdete TU.

Oslávila som 19. narodeniny trochu chorľavá na rodinnej večeri a všetko som dokumentovala na Snapchat, kde som teraz celkom aktívna (@vikibatalik).

A teraz sa pripravte na záplavu fotiek jedla...

Moja kráska Sany so mnou včera takto relaxovala :)

2 komentáre:

  1. Milujem takéto články ♥ Ešte raz gratulujem k úspešne zvládnutej maturite!:) na prvej fotke s líčením na Miss si neskutočne krásna ♥ jedlo, najmä tie kaše vyzerajú výborne! a máš nádherného psíka!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné.. také se ze všeho nejradši nechám inspirovat fotkami. :)
    A ráda vidím, že nejsem jediný blázen do kašiček
    ❤👍
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovedaťOdstrániť