28. 5. 2016

FLOWER HEADBAND


Viete, čo si prvé všimnem na týchto fotkách? Moje BIELE nohy! Tie už zúfalo túžia po opálení a po slnku. Skoro dva týždne som nerobila nič iné a len som sa učila na maturity, ktoré som zvládla na výbornú! Kvôli tomu som denné svetlo videla len cez žalúzie a krásne počasie som musela vymeniť za knihy. No, oplatilo sa! Teraz sa mi konečne oficiálne začali prázdniny, no ja si to akoby stále neuvedomujem. Akoby som mala v pondelok opäť vstúpiť do svojej triedy a sadnúť si do poslednej lavice. Tie štyri roky naozaj utiekli ako voda...
Svoje voľno som začala tým, že som si okolo seba upratala, pretože keby niekto vykradol moju izbu ani by som si to nevšimla :D. Maturity som oslávila množstvom zmrzliny a čokolády a dokonca som si po dvoch týždňoch bola aj zacvičiť. Mala som si ale vybrať asi nejakú ľahšiu lekciu ako tabatu, pretože dnes ledva stojím na nohách.
Postupne si začínam plánovať svoje najdlhšie prázdniny a zatiaľ jedinou mojou istotou je práca a týždňová dovolenka v Chorvátsku, na ktorú sa už pomaly začínam tešiť. Okrem toho by som rada išla aj na nejaký poznávací zájazd. Ak máte nejaké tipy, ktoré mesto by som si mala vybrať alebo s akou cestovkou ísť, určite mi napíšte do komentáru!

top, flower headband-primark / shorts-h&m / shoes-converse

Tento top ste už mohli vidieť v červenej farbe v tomto príspevku. Ktorá farba sa Vám páči viac? 
A čo hovoríte na tieto kvetinové čelenky? Ja som konečne našla takú, ktorá sa mi hodí. Vlastníte aj Vy nejakú?

3 komentáre:

  1. Krásny outfit aj fotky:) Gratulujem k úspešnej maturite!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam po uspesnych statniciach takze verim ze to je tazke obdobie aj ked ver mi ak ides na vysku tak maturitu budes brat oproti statniciam ako nic :-)

    OdpovedaťOdstrániť