25. 5. 2016

DENIM ON DENIM


Je streda poobede a mne sa už začína sťahovať žalúdok. Veľkú časť maturity mám už za sebou, no tá najťažšia ma ešte len čaká. Strach z ústnej skúšky však nie je ten jediný, ktorý mi robí problémy. Je to aj strach z toho, čo príde.
Vo svojom vnútri teraz prežívam rozporuplné pocity. Neviem, či sa mám radovať z toho, že som všetko úspešne zvládla a že mi už začínajú prázdniny a škola končí, alebo mám plakať. Plakať za ľuďmi, zážitkami, prestávkami, za prekecanými hodinami s profesormi či dokonca aj za hádkami.
Dlhé roky sme sa o tom len rozprávali. Že raz budeme dospelí, budeme končiť školu, budeme sa učiť na maturity. A teraz je to naozaj tu. Zmaturujeme, rozlúčime sa a vrhneme sa každý svojím smerom do života. Niektorých budú stále držať za ručičky rodičia, niektorí sa osamostatníme, pôjdeme si za svojimi snami, všetci budeme zažívať pády a budeme sa učiť postaviť sa opäť na vlastné nohy.
Koncom strednej školy pre mňa nekončí len jedna životná etapa, končia aj tie bezstarostné dni plné tínedžerských problémov. Mám pocit akoby bol tento koniec pre mňa vstupom do dospelosti.

Akoby to bolo včera, čo som len nastupovala na strednú školu. Hneď prvý deň som meškala, týždeň nám trvalo než sme sa medzi sebou vôbec spoznali, plakali sme kvôli deskriptívnej geometrii a učitelia zas plakali kvôli nám. Stavebná bola pre mňa školou života. Profesori nám dali rady do života, pomohli, keď sme to všetci potrebovali, zasmiali sa s nami, niektorí nám boli rodinou. Okrem rodičov to boli oni a aj spolužiaci a kamaráti, ktorí nám formovali charakter. To množstvo hádok a nervov tiež na niečo bolo. 
A teraz odtiaľ odchádzame, dospelí, pripravení na veľké veci, čo sa budú diať.

denim shirt-new yorker / denim skirt-hollister / pumps-primark / bag-lindex / scarf-zara

Inak mám novú rifľovú sukňu a úplne som sa do nej zamilovala! Čo vravíte na tento outfit? Ja som sa v ňom cítila veľmi dobre, tak sebavedomo. Páči sa Vám kombinácia rôznych kúskov denimu?
Aké ste mali/máte pocity Vy, keď ste sa lúčili so školou? Rada si prečítam Vaše komentáre!

2 komentáre:

  1. Podobné kombinace nikdy neomrzí, super :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné. Jen ten šátek na kabelce mě trošku ruší. Možná kdyby jsi ho měla na krku a vložený do košile, bylo by to lepší. Ale jen můj názor.

    OdpovedaťOdstrániť