13. 5. 2016

DATE NIGHT MAKE UP


Milujem sa maľovať, keď idem večer von. Ak idem len tak s kamoškami, väčšinou vynechávam buď výrazné oči, alebo výrazný rúž a volím len jednu alternatívu. Avšak, keď idem niekde do spoločnosti, rada sa líčim v kombinácii čiernych dymových očí a červených pier. Toto líčenie je vhodné najmä k veľmi jednoduchému outfitu a dodá mu úplne iný vzhľad. Červené pery pre mňa odjakživa znamenali ženskosť a vzbudzovali sexy dojem a tmavé oči zas istú tajomnosť.

V tomto videu Vám ukážem postup na takéto elegantné večerné líčenie, ktoré je vhodné napríklad do divadla, na párty alebo aj na ples či inú spoločenskú udalosť.


A čo som na líčenie používala?
Všetky výrobky boli jednej značky a to LR, ktorú zbožňujem a používam ju už roky. Make up a korektor sú z rady Deluxe a oba sú veľmi krémové a dobre sa s nimi pracuje. Na oči som používala paletku Deluxe Night Rock, ktorá so správnym podkladom pod očné tiene vytvorí úžasné líčenie očí, ktoré Vám naozaj vydrží veľmi dlho (otestovala som na stužkovej). 

Bronzer Sun Dream používam denne a nedám naň dopustiť, pleť krásne rozžiari a dodá jej opálený vzhľad. A na pery som naniesla lesklý červený rúž, ktorý spolu s podkladnou kontúrovacou ceruzkou vydrží veľmi dlho.


Som zvedavá na Vaše názory na moje video! Môžete sa o ne so mnou podeliť v komentároch.
A poznáte značku LR? Máte s ich výrobkami nejaké skúsenosti?

P.S.: Tento článok nie je sponzorovaný. Kozmetiku LR mám naozaj overenú a veľmi dlho ju používam.

2 komentáre: