6. 5. 2016

BOHO DRESS



Viete, ako si predstavujem dievčatá okolo dvadsiatky? Dievčenské šaty, podpätky a bundička alebo rifle, slip-ony a kožák. Mladistvý outfit doplnený jemným make-upom a vlasy len tak ledabolo rozpustené či zviazané do jednoduchého copu. 
Ja osobne sa milujem takto obliekať. Jednoducho, pohodlne a zároveň aj štýlovo. Dnes ma ale sklamali moje topánky. K pohodlnosti mali veľmi ďaleko a po pol hodinke, čo som ich mala na nohách, ma začali oškierať a kým som prišla domov, kožu som mala zodratú až-až. V šatách som sa však cítila sviežo a trochu ako princezná kvetov, chýbala mi už len čelenka uvitá z púpav. Kúpila som si ich v Ríme a dnes, keď som po 4 dňoch strávených doma kvôli chorobe konečne vyšla von, cítila som sa tak trochu ako tam. Bolo príjemne teplo, slnko silno svietilo a po našej pešej zóne sa prechádzali ľudia so zmrzlinou v ruke. A po fotení som si jednu orieškovú aj dala a musím povedať, že lepšiu som v Nitre ešte nejedla. Ak ju chcete ochutnať, určite zájdite do Gio Caffe! A dajte si aj ich úžasné limonády!
Počas týchto pár dní čo som preležala doma sa však stali úžasné veci! Okrem toho, že som začala pozerať Game of Thrones a nevedela som sa od toho odlepiť (za 4 dni 4 série!), prijali ma na vysokú školu a zistila som, že moje výsledky z písomných maturít boli lepšie, ako som očakávala! Ani si neviete predstaviť, ako veľmi sa teším! Všetka moja snaha a drina v škole konečne nevyšla nadarmo a ja si od budúceho školského roka budem veselo pokračovať v ceste za jedným zo svojich snov aj s mojím priateľom a úžasnými ľuďmi po mojom boku.


jacket, bag-h&m / dress-mango / shoes-primark

Dúfam, že Vy ste prežili krásny týždeň! Maturanti, ste už prijatí na vysoké školy alebo Vás čakajú prijímačky? A ako dopadli písomné maturity?
Prajem Vám nádherný víkend a teším sa na Vás s ďalším príspevkom v nedeľu!

5 komentárov:

  1. Presne taký štýl ako si opísala nosím veľmi rada!:) až na tie podpätky, ktoré mám síce naozaj veľmi rada ale s mojou výškou sa v nich niekedy cítim ako žirafa, haha:) nádherný outfit, šaty sa mi veľmi páčia, vyzerajú krásne, ako stvorené na jar/leto. gratulujem k prijatiu na vysokú školu a k úspešne dopísaním maturitám!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit, máš krásné vlásky a ty botky se mi líbí nejvíce :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný outfit. Celkově působí lehce a svěže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou tak krásné, moc pěkný letní outfit! :) A gratulujii.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky i outfit, a s tou školou mám radost za tebe! :))

    OdpovedaťOdstrániť