6. 4. 2016

VULGARITY


Keď som sa v utorok ráno rozhodovala, čo si oblečiem, rozhodnutie padlo na kraťase. Malo byť krásnych 26 stupňov a ja som mala náladu sa trošku "vyletniť". Nechcela som to však preháňať, a tak som si obula vysoké čižmy. Táto kombinácia sa mi vždy veľmi páčila a konečne som mala odvahu skombinovať práve tieto dva moje obľúbené kúsky. V tomto outfite som sa cítila fantasticky. Trochu žensky a trochu rebelskyDokonalá kombinácia.
Ľudia v mojom okolí si to ale nemysleli. Môj outfit označili za vulgárny a príliš vyzývavý. A to ma donútilo zamyslieť sa (a taktiež ma to trochu rozčúlilo).

Čo pre mňa znamená vulgárne sa obliecť?
Dievčatá v sukniach, v ktorých im vidieť zadok, dievčatá v obtiahnutých šatách s vytŕčajúcou podrsenkou, dievčatá v kraťasoch, ktoré by sa už pokojne dali nosiť ako nohavičky.
Dievčatá, ktoré sa svojim oblečením ponúkajú.

Naopak obliecť sa žensky, zakryť všetko, čo má ostať zakryté, a pritom stále vyzerať sexy nie je hriech. 







shirt-newyorker / tee-alcott / shorts-levi´s / boots-baťa / bag-zara

Myslím, že všetci ľudia by sa ale mali obliekať podľa seba, podľa svojich nálad a pocitov a podľa toho, čo sa im páči. Preto sa nebojte predsudkov ostatných ľudí a oblečte si hocičo, na čo máte chuť!

Čo znamená vulgárnosť v obliekaní pre Vás?
Určite mi napíšte Vaše názory do komentárov, rada si ich prečítam!

4 komentáre:

  1. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. * aj ja s tebou súhlasím . Nech si kľudne ľudia obliekajú co chcú ved je to ich vec a ja by som sa do toho nestarala . A podľa mna tvoj outfit nieje vyzývavý . Ved takto všetci chodia v lete . A keď sme na kúpalisku v plavkách ? To nieje vyzívavé ?? Ja niekedy ľudí vôbec nechápem ... Ale inak super blog :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kombinácia šortiek/minisukne s vysokými čižmami mi pripomína oblečenie "ľahkých" žien. A iným asi tiež, keď tvoje oblečenie označili za vyzývavé. Na kúpalisku samozrejme je normálne mať na sebe minimum oblečenia, ale pripadá mi, že niektorí aj po uliciach chodia oblečení ako keby boli na pláži, čo sa mi zdá prinajmenšom zvláštne.

    OdpovedaťOdstrániť