24. 4. 2016

TRENCHCOAT


Verím, že všetci ľudia, ktorí sa ocitnú v mojom živote, sú tu z nejakého dôvodu. Buď ma majú niečo naučiť, alebo sa naopak majú niečo naučiť odo mňa, majú mi pomôcť niečo pochopiť, či stať sa lepším človekom. 
Zatiaľ všetci, ktorí sa v mojom živote ocitli mi naozaj po sebe niečo zanechali. Niektorí ma naučili neveriť úplne každému, nezdôverovať sa so všetkým, iní ma naučili, ako sa správať tolerantne, či držať jazyk za zubami. Niekedy mi stačilo týchto ľudí len sledovať a tým som sa učila, akým človekom byť chcem alebo nechcem. 
Väčšina týchto ľudí už v mojom živote nie je. Svoju "úlohu" si už splnili, strávili sme spolu plno skvelých alebo zlých chvíľ. Naopak iní sú v mojom živote doteraz, pretože sa máme stále čo od seba navzájom učiť.

Dnes som si už po niekoľkýkrát uvedomila, aké mám šťastie, že mám okolo seba úžasných ľudí. Niektorí mi sem-tam lezú na nervy alebo ich aj vyslovene nemám rada. S niektorými súperím a niektorí ma nakopávajú, aby som bola lepšou. Všetci, ale v mojom živote zohrávajú veľkú rolu. Aj tí zlí, aj tí dobrí.

 




trenchcoat-alcott / dress-h&m / shoes-nike / bag-calliope

Konečne sa na blogu objavujú aj farebnejšie outfity. Tento som mala oblečený dnes, trošku pršalo a fúkalo, no napriek tomu nebolo príliš zima a ja som sa tešila, že si môžem dať na seba šaty v kombinácii s týmto trenčkotom. 

Ako sa Vám tento outfit páči? A sú aj u Vás v živote ľudia, ktorí Vás niečomu naučili?

1 komentár: