8. 4. 2016

SPRING WISHLIST | DRESSLINK


S príchodom jari sa vždy teším hlavne na nakupovanie. O takomto čase sme s rodinou vyrážali do Rakúska a vrhli sa do víru preplnených nákupných centier. Odchádzali sme s ubolenými nohami, plnými taškami a šťastnými úsmevmi na perách. Tento rok však s tým, aká je situácia vo svete, a najmä v Európe, sa trochu za hranice ísť bojíme. Aj keď som z toho trošku sklamaná, chápem, že kvôli pár handrám sa nám neoplatí niečo riskovať. 

Avšak všetko zlé je na niečo dobré, a práve vďaka tomuto som objavila čaro online nakupovania.
Vždy som mala trochu obavy, keď som si chcela niečo objednať, že mi príde zlá veľkosť, nesadne mi to alebo to príde poškodené, či sa to niekde po ceste akože stratí a ja vyhodím peniaze do vzduchu.

Moje obavy sa ale trošku znížili, keď som si objednala pár vecí, a teraz sa teším, keď si sadnem k počítaču a začnem prehľadávať nekonečné množstvo oblečenia na rôznych internetových stránkach.
Mám dokonca skúsenosti aj s ázijskými e-shopmi, a zatiaľ som nemala žiadny problém.
Držala som sa totižto týchto pravidiel:

- vyhľadala som si produkty s najlepšími recenziami
- pri recenziách som sa vždy sústredila na skutočné fotky
- vyberala som si kúsky za nízke ceny, aby mi potom tých peňazí nebolo ľúto.

Vďaka týmto 3 pravidlám som vždy zásielku obdržala a dokonca som bola aj spokojná.

Predtým než sa ale pustím do nakupovania, rada si spravím wishlist. Pridám si doňho len to, čo naozaj potrebujem a po čom práve túžim, a to mi potom pomáha, aby som nerozhadzovala peniaze na iné veci. Tento wishlist je už zameraný na jar a ako vidíte, prevládajú v ňom žiarivé farby. Jar vo mne prebudila chuť nechať všetky čierne kúsky v šuflíku a vytiahnuť viac farieb! Ako sa vám páči?

Čo Vy a online nakupovanie? Máte skúsenosti aj s ázijskými e-shopmi?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára