29. 4. 2016

OK, BUT FIRST COFFEE


Nie som veľká kávičkárka, ale priznám sa, že mám svoje chvíle, kedy si kávu rada vychutnám. Najradšej si ju dám v teplé letné dni (aký paradox, že?), keď si sadnem s maminkou na terasu, slnko nám ohrieva tváre a my sa dlho rozprávame. Alebo v naše tradičné rodinné nákupné dni, kedy si po celodennom chodení doprajeme latté zo Starbucksu a k tomu nejaký sladký koláčik. Alebo keď si vyjdem von s kamarátkami a chceme si trošku poklebetiť.
Keď som bola menšia, pitie kávy pre mňa tak trochu predstavovalo znak dospelosti. Predstavovala som si, ako si ráno zalievam kávu, v rýchlosti ju pijem a bežím do práce krásne upravená. 
Teraz som však rada, že si stihnem spraviť aspoň raňajky, kávu by som totižto veľmi rýchlo nevypila.

Toto tričko má veľmi výstižný názov, keďže ma o dva týždne čakajú ústne maturity a myslím si, že pred toľkým učením si doprajem aj viac ako len jednu kávu. 
Zatiaľ však nemám otestované, či ma káva udrží hore a vďaka nej nezaspím. Máte s tým nejaké skúsenosti? Ľudia v mojom okolí z nej totižto väčšinou zaspávajú.







t-shirt-dresslink (here) / skirt-new yorker / jacket-holy / shoes-nike / sunnies-dresslink (here)

Ste taký ten kávičkársky typ alebo obľubujete iné nápoje? A ako sa Vám páči tento outfit?

7 komentárov:

  1. skús zelený čaj :) ja som ho pila cez akademický týždeň a potom som vnoci nevedela zaspať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek <3 Jsi nejlepší :)
    https://viktoriafashion.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja pijem kávu už roky, takže na mňa nemá už žiaden účinok. Skôr je to pre mňa relax, oddýchový čas - jednoducho môj kávový rituál, kedy si vyhradím čas len pre seba. Zelený čaj detto... naopak veľmi povzdbudzujúci účinok na mňa mal čaj yerba maté, ktorý je veľmi obľúbený v Južnej Amerike, kde ho denne vypijú niekoľko šálok. Pila som ho popri písaní diplomovej práce a popri učení a asi pomohol, lebo titul Mgr. si už nejaký čas píšem pred menom.=D Samozrejme má veľmi špecifikú chuť, ale mne vyhovuje... resp. zvykla som si.=) Ak sa odhodláš vyskúšať ho, odporúčam zbehnúť do kvalitnej čajovne, kde ti vysvetlia ako sa správne pije.=) Inak tričko skvelé!=D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kafe mám ráda, ale jinak mám také ráda čaje. :) Jinak tyhle sukně jsou fakt super! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné outfit, ja mám kávu veľmi rada, najmä latte:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť