27. 4. 2016

LET´S PHOTOSHOOT TOGETHER!


Viete, čo sa mi páči? Keď sa dvaja alebo aj viacerí ľudia dohodnú a zladia si outfity. U nás v rodine sme sa vždy na rodinné oslavy dohodli a zladili sme si buď jeden kus oblečenia, alebo sme zvolili rovnaké farby. Takto sme vyzerali viac ako ľudia, ktorí patria k sebe a páčilo sa nám to.
Keď sme boli so sestrou malé, nosili sme dokonca rovnaké tričká, mikiny či nohavice, akoby sme boli dvojičky! Viete, ako to býva - keď to má jedna, chce to aj druhá. Týmto spôsobom naši rodičia predišli veľkým hádkam kvôli tomu, ktorá z nás je krajšie oblečená.
Sem-tam sa nám podarí zladiť si outfity aj s priateľom. To sa ale musíme veľmi snažiť!

Na toto fotenie sme sa s Bari dohodli, že svoje outfity zladíme farebne a vybrali sme si bielu a tmavomodrú. Myslím, že sa nám to podarilo. čo poviete?
Počas fotenia sme sa veľa nasmiali, no veď sa na nás pozrite, Bari má vyše 170 cm a ja pri nej vyzerám ako trpaslík. Bolo tiež zaujímavé pózovať s niekým iným. A aj keď som bola z toho sprvu nervózna, nakoniec som sa uvoľnila a výsledok vyzerá, podľa môjho skromného názoru, fantasticky.







blouse-primark / jeans-hollister / shoes-ralph lauren / jacket-holy

Čo hovoríte na naše spoločné fotky? A máte niekoho blízkeho, s ktorým si tiež ladíte outfity? Určite mi dajte vedieť do komentáru, rada si ich prečítam!

Viki & Bari Bircak

5 komentárov:

  1. Veľmi Vám to svedčí, krásne outfity! Ja, keď som bola malá, som väčšinou ladila nedobrovolne s mojim ocom, ktorý mi kupoval rovnaké futbalové dresy ako mal on, len samozrejme moje číslo a tak sme chodili von, haha:) teraz sa sem-tam zladím s najlepšou kamarátkou alebo s priateľom, keď niekam ideme:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky sú krásne a nás so sestrou tiež obliekala mama ako dvojičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplně nádherné fotky. Moc vám to sluší holky.

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť