15. 4. 2016

LA CAP&HEELS


Tento týždeň bol pre mňa psychicky veľmi namáhavý. Mala som praktickú maturitu, ktorá bola ťažšia ako som očakávala, stratila som všetky nervy, dohnala ma únava, z ktorej som sa nevedela tri dni spamätať, a keď som sa chcela odreagovať fotením a písaním na blog, buď nevyšlo počasie, alebo nemal ísť kto so mnou (statív sa asi stane mojím najlepším kamarátom). 
Počas tohto týždňa som sa tiež naučila, že niekedy je lepšie držať jazyk za zubami a myslieť si svoje. Aj keď vo veľa prípadoch sa týmto neriadim, veľmi rada si presadzujem svoj názor, keď si za ním stojím.
Týchto pár dní ma len presvedčilo o tom, že nie všetko sa mi vždy podarí tak, ako si to naplánujem. Napriek tomu som však dnes šťastná. Dopriala som si relaxačnú masáž, strávila som čas s úžasnými kamarátkami, zašportovala som si, veľa som sa nasmiala a tešila som sa ako malá, keď nám konečne prišli fotky a DVD zo stužkovej. Toľko maličkostí, ktoré mi dnes zdvihli náladu! Už si len dať nejakú dobrú večeru a fantastický deň je za mnou.

Ako oddychujete po psychicky namáhavých dňoch Vy? Leňošíte alebo naopak radšej zresetujete hlavu vonku?











jacket-h&m / jeans-primark / t-shirt,bag-zara / heels-topankovo.sk / LA cap-new era

5 komentárov:

  1. Nice outfit! :) Tiež mám podobnú šiltku len adidas! :) A úplne som si ju zamilovala :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to já až budu maturovat, tak se doslova zblázním :D Na stres mi pomáhá jít do přírody s kamarádkou a o všem si pokecat :) Krásný outfit!

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi ti to pristane, tie lodičky ti robia pekné nohy, z tej modrej šiltovky som hotová a idem sa hneď teraz po takej obzerať, pretože som si práve uvedomila, že ju chcem do svojho nasledujúceho príspevku :o :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzeráš krásne na tých fotkách :) ja rada relaxujem doma po strese
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, krásné fotky, moc ti to sluší a ty lodičky ... pecka!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť