10. 4. 2016

IPHONE RANDOM 2


Ahojte! Dúfam, že máte všetci krásnu nedeľu! Dnes mám pre Vás kopu fotiek, ktoré sa mi v mobile nazbierali za posledný mesiac! od posledného random príspevku. Väčšinou sú to fotky jedla, ktoré milujem a najradšej ho fotím. Dúfam, že sa Vám bude príspevok páčiť! Ja sa už bežím učiť na maturity, ktoré mám teraz v utorok, tak držte palce!


Keď si nájdem ráno takéto prekvapenie v aute, hneď sa mi do školy ide lepšie.







Grandhotel Praha s úžasným wellnessom a ešte lepším jedlom.


Keď môj miláčik varí.



Odmena za dosiahnuté výsledky. Tak strašne dlho som po tomto sete túžila!


Natočila som nové video, ak ste ho ešte nevideli, link TU.



"Tvár sa, akoby si už zmaturovala."




Keď môj muž varí vol.2.







Na fotky z tohto úžasného fotenie sa môžete tešiť už čoskoro!

2 komentáre:

  1. Tak držím palečky, ať to zvládneš ♥ Krásné fotečky, tedaa to je skvělý přítel :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky :)) si ma natoľko zaujala, že som si musela pozrieť aj nejaký tvoj ďalší príspevok :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť