19. 4. 2016

HEALTHY CAKE | RECIPE


Pomaly sa blížia moje narodeniny a ja som si už začala robiť chute na moju obľúbenú smotanovo-piškótovú tortu. Torty sú súčasťou každej rodinnej oslavy. Niekedy sú však príliš presladené a jednoducho nám nesedia do jedálnička na ceste za vysnívanou postavou. Avšak zdravé torty môžu byť tiež výborné! O tom sa presvedčila celá moja rodina v momente, keď ochutnali túto jednoduchú tortu bez výčitiek.

Ingrediencie:
- 2 hrnčeky špaldovej múky
- 1/2 hrnčeka trstinového cukru
- 1/2 hrnčeka nízkotučného mlieka
- 1/2 hrnčeka rozpusteného masla
- 1 vajíčko
- prášok do pečiva

- 500g nízkotučného tvarohu
- 400ml kyslej smotany 16%
- ovocie, med

Postup:
Všetky suché ingrediencie zmiešame dokopy. Pridáme vajíčko a maslo, zamiešame a dáme piecť do predhriatej rúry na 220° na 20 minút. Medzitým si zmiešame tvaroh a smotanu a pridáme med podľa chuti. Hotový krém natrieme na vychladnutý korpus a pridáme nakrájané ovocie. Ja som zvolila mrazené ovocie a jahody, ktoré boli výborne osviežujúce!

Ak vyskúšate niektorý z mojich receptov, pridajte hashtag #healthywithVB, rada si Vaše výtvory pozriem.

Dobrú chuť!

P.S.: Natočila som nové video - 5 tipov, ako sa stať/udržať sa FIT! Môžete si ho pozrieť TU.

3 komentáre:

  1. Mňam, tá vyzerá skvelo:) Torty robím veľmi rada, či už cheescake alebo smotanové či čokoládové a aj túto určite vyskúšam!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť