17. 4. 2016

CROP TOP & SKIRT


Milujem víkendy. No neznášam nedele. Tento deň mi signalizuje, že v pondelok musím skoro ráno vstávať do školy, 8 hodín sa nudiť učiť, najesť sa a znova sa venovať škole a potom len spokojne zaľahnúť, aby sa toto mohlo zopakovať ešte štyrikrát. Nedeľu teda vždy strávim prípravami do školy a troškou oddychu. Teda tak som to mala zaužívané už zopár rokov.
No prednedávnom som si povedala, že sa cez víkendy nebudem venovať učeniu, ale naopak len a len oddychu. Radšej si teraz v pondelok privstanem a naučím sa ráno, kedy mi to aj rýchlejšie páli.
Môj oddych sa každý víkend mení. Varím, pečiem alebo len leňoším a pozerám seriály či filmy, fotím, píšem, vymýšľam, premýšľam a zabávam sa.
Tento víkend som toho stihla pomerne dosť a to aj vďaka tomu, že som prestala neskoro vstávať.
Pred rokom som cez víkendy vstávala na obed, ak nie neskôr. Potom mi však deň rýchlo prešiel a ani som si poriadne nemohla vychutnať velikánske raňajky, pretože hneď po nich nasledoval obed.
Zo spachtoša sa teda stalo ranné vtáča a celkom sa mi to páči.

A čo Vy? Radi si dlho pospíte alebo naopak vstávate až príliš skoro?






crop top, sunnies-h&m / skirt-newyorker / shoes-nike / bag-pull&bear

5 komentárov:

  1. Krásny outfit:) ten crop top ti veľmi pristane♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný outfit, veľmi sa mi páči tá sukňa:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si teda stoprocentně ráda pospím :D pokud nejdu do práce nebo na cvičení, klidně spím i do 11 :D jinak outfit je užasný, líbí se mi to chlupaté psaníčko. Na mém blogu jinak probíhá giveaway kdyby jsi se chtěla zapojit :)

    www.terripeterk.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit :) Kedy si kupovala tú sukňu? Pretože dnes som bola v New Yorkery a nemali ju tam :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kupovala som ju asi niekedy v januári, ale myslím, že niekde podobnú určite nájdeš!

      Odstrániť