2. 4. 2016

BLACK&BROWN


Krásnu sobotu všetkým! Pomaly už naozaj cítiť, že prišla jar a najmä apríl. Ja som sa v apríli narodila, a preto tento mesiac milujem. Aj keď tohotoročný štvrtý mesiac v roku bude trochu náročnejší. O 10 dní ma čakajú praktické maturity, avšak zatiaľ ma stres chvalabohu z diaľky obchádza. Čo mi však robí radosť je to aprílové počasie. Striedajú sa slnečné dni s tými daždivými a sem-tam sa objaví aj silný vietor, ako včera pri fotení tohto outfitu. Možno sa čudujete, prečo sa práve takýmto zmenám teším, no mám na to jednoduchú odpoveď.

Apríl som ja.

Aj u mňa sa striedajú dobré dni s tými horšími, skvelé zážitky s tými, na ktoré by som najradšej zabudla a tiež výborné nálady s tými hroznými (o tom by Vám vedel porozprávať môj priateľ:D).
Takisto sa s každým aprílom mením.
Som vždy o rok staršia.
Dospievam.
Menia sa moje životné hodnoty a moje názory.
Apríl teda v mojom živote oznamuje nielen príchod jari, ale aj príchod niečoho nového.
Každý rok si tak uvedomujem, ako rýchlo ten čas beží. A najradšej by som ho zastavila. Nech ostanem stále to 18 ročné dievča.




brown "poncho", shoes-primark / t-shirt-pull&bear / jeans-bershka / shopper bag-zara

Znamená aj pre Vás niektorý mesiac v roku to, čo pre mňa apríl?





4 komentáre:

  1. taktiež sa mi nálada neskutočne mení, ale počasie mám vždy najradšej to slnečné, slnko mi dáva veeeľa pozitívnej energie :)
    veľmi pekný outfit!

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásnej outfit! :) Hodně štěstí u maturity ♥ Pro mě spíš více znamená období a to jaro :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť