21. 4. 2016

BLACK CHOKER


Neverím, že toto je už stý príspevok na mojom blogu! Ešte teraz si pamätám, aká som bola nervózna, keď som pridala ten úplne prvý (prečítať si ho môžete TU). Musím ale povedať, že môj štýl písania sa odvtedy veľmi zmenil a myslím, že k lepšiemu. Tak ako sa vyvíjal môj štýl písania, vyvíjal sa aj štýl obliekania. Minule som si prechádzala moje staré outfitové príspevky a krútila som nad sebou hlavou - niektoré kombinácie by som si už neobliekla. A naopak niektorými som sa inšpirovala.
Môj blog ale ako viete, nie je čisto len o móde. Rada píšem fit články či vymýšľam rôzne recepty a najradšej mám príspevky, v ktorých sa s Vami môžem o niečo podeliť. Článok o pole dance, ako som prekonala nízke sebavedomie či set your goals patria medzi moje najobľúbenejšie.
Blogovanie celkovo mi dalo strašne veľa. Nikdy som si napríklad nemyslela, že ma bude baviť písať natoľko, že by som sa tým možno chcela živiť. Niekedy som ale mala sen napísať knihu a možno sa do toho raz aj pustím, pretože keby ma poznáte osobne, vedeli by ste, že môj vzťah s M. je niekedy hotová telenovela a písať by sa o tom dalo veľa. 

Inak čo si myslíte o staro-novom trende - choker náhrdelníku? Keď som bola malá a nosili sa tie nilónové, vždy som po ňom túžila, no jediný, ktorý som dostala, bol ten z cukríkov. Tento rok som si však tento doplnok zamilovala a aj jednoduchý outfit vie pekne oživiť. 
Páči sa Vám tento trend?






jacket-holy / shirt-h&m / jeans, bag-zara / shoes-primark

Bola by som veľmi rada, pri príležitosti toho stého príspevku, keby ste mi do komentáru napísali, čo si o mojom blogu myslíte, poprípade mi dali nejaké rady či poskytli konštruktívnu kritiku! Rada si Vaše komentáre prečítam!

P.S.: Natočila som nové FIT video, ktoré si môžete pozrieť TU.

2 komentáre:

  1. Ja som ten náhrdelník ako dieťa mala... kúpili mi ho rodičia na dovolenke a strašne som ho zbožňovala. Ale keďže na náhrdelníky veľmi nie som (zavadzia mi to), tak ani tento trend veľmi nesledujem. Čo sa týka blogovania - začínala som s tým, že okej, zaujímajú ma dejiny odievania, nebolo by zlé podeliť sa o to, čo sa naučím o tejte téme, čo si načítam... možno to niekoho bude zaujímať. A teraz? Písanie ma veľmi baví... tiež som rozšírila okruhy, ktorým sa venujem ... a hoci je to ešte také blogové batoľa, keďže sa mu venujem len popri práci... milujem ho.=D Inak super outfir - tiež to zvyknem nosiť takto podobne...keď mám zrovna ležérnejší deň.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k 100. príspevku, pamätám sa na tie tvoje prvé :) Nech ťa to blogovanie drží dlho!

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť