25. 4. 2016

BEAUTIFUL INSIDE


Čo Vás napadne keď sa povie slovo krása?
Modelky či modely, Vaše tajné lásky, nádherné oblečenie alebo kabelky?
Mne sa v hlave vynoria spomienky. Spomienky na krásne chvíle plné radosti a smiechu. Vybaví sa mi mamin úsmev alebo otcove bezpečné objatie, pohľad môjho priateľa plný lásky, výbuchy smiechu s mojou najlepšou kamarátkou, šťastné oči mojej mladšej sestry, slnečné lúče prenikajúce do mojej izby v skoré letné ráno, vôňa kvetov, more a mnoho iných vecí. Tieto nádherné veci pre mňa znamenajú krásu.

Krása je veľmi široký pojem. Môže byť vnútorná aj vonkajšia, viditeľná aj neviditeľná.
Pre každého z nás znamená krása niečo iné. Aj vďaka tomu nemáme všetky zálusk na jedného muža alebo chlapci na jedno dievča. Krása sa podľa mňa definovať nedá, nie je určený presný vzorec, podľa ktorého by sa určovala ani žiadna stupnica, podľa ktorej by sa merala.

Mojou maturitnou témou na slohu bola vnútorná krása. Keď som sa zamýšľala, koho z môjho okolia si vyberiem a budem ho charakterizovať, bolo to veľmi náročné. Ako prvý ma napadol môj priateľ, pretože aj napriek tomu, že sa mi páči aj jeho vzhľad, zamilovala som sa do neho kvôli tomu, aký je vo vnútri. Moja druhá voľba padla na moju maminku, najlepšiu ženu v mojom živote, ktorá síce má aj zlé vlastnosti a ja ich všetky dobre poznám (a väčšinu som aj zdedila), ale tých dobrých je mnohonásobne viac. Rozhodnutie ale nakoniec padlo na moju babku, ktorá v tom čase ležala v nemocnici, a po ktorej moja maminka všetky vlastnosti podedila. A ja som veľmi pyšná, že mám tak krásneho človeka stále v mojom živote.





 




jacket-holy / blouse-stradivarius / jeans-tally weijl / boots, clutch-baťa

Čo znamená krása pre Vás? Budem rada, ak mi Vaše názory napíšete do komentáru!

2 komentáre:

  1. Skvelý článok Viki, veľmi sa to tematicky hodí k fotkám :) a ty si taaaaaaaka kraaaasna! Nechapem ako si niekedy mohla mať nízke sebavedomie! A tá tretia fotka odspodu je top top top ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek! A fotky snad ještě hezčí! Mě se moc líbí hned ta první fotka!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovedaťOdstrániť