28. 3. 2016

TRADITIONS


Milujem sviatky. Celá rodina sa zíde, máme veľa dobrého jedla, trávime spolu všetci čas a preberáme všetko od politiky až po televízne seriály. Vianoce, Silvester, narodeniny, rodinné oslavy - tieto patria medzi moje najobľúbenejšie. Veľká noc nie. Teda, až dodnes.

Veľkú noc som príliš v láske nikdy nemala. Jeden deň nejesť mäso, na ďalší sa prejedať a ešte k tomu schytať množstvo vody či smradľavej voňavky. Som presvedčená, že chlapci tieto sviatky naopak milujú. Jesť a robiť zle dievčatám a ešte k tomu zato dostať čokoládu či peniaze. Nádhera.

Ani jeden rok k nám na Veľkú noc nikto neprišiel. Polieval nás jedine ocinko. A poriadne.
Tento rok sa to ale zmenilo a ja som bola poriadne mokrá asi 5x. A dokonca sa mi to páčilo. Asi prichádzam tomuto sviatku na chuť. 

Na Slovensku sa polieva a šibe. Dvakrát som však mala možnosť zažiť Veľkú noc aj v Nemecku a tam zas prichádza veľkonočný zajačik, ktorý schováva vajíčka.
Táto ich tradícia sa mi veľmi páči. Rodičia poschovávajú vajíčka, čokoládky alebo iné prekvapenia svojim deťom na rôzne miesta a deti sa tak zabavia ich hľadaním na pár hodín.

Ako ste dnešok strávili Vy? Máte doma aj iné tradície okrem polievania?





turtleneck-newyorker / jeans-hollister / heels-topankovo.sk / bag-h&m 

6 komentárov:

  1. Tiež som bola tento rok prvý krát vyšibaná kamarátmi a nielen členmi rodiny...a musím uznať, že je to celkom sranda, no nie? Heh :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás sa polieva, ale ja som ešte nikdy nebola zliata tak ako ty, vždy len oco a priateľ a keď je doma brat, tak aj on, on na mňa síce vyleje pohár vody, ale nejako to neprežívam, keďže som ešte v pyžame zaspatá a idem sa rovno prezliecť. Veľmi ti to pristane, ten sveter z new yorkeru má snáď každý, ja ho mám v bielej a normálne ľutujem, že tam nebol aj v sivej, keď som tam bola.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My Velikonoce moc neslavíme. Spíš uděláme něco dobrého k jídlu, nějaká vajíčka a tak. Jinak děti chodí hodovat a od čtvrtka rachtat. Manžel mě trochu vyšlupal, abych neuschla :D Máš krásné botičky!
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som bola poriadne mokrá, ale za to fakt šťastná, že niekto prišiel:) samozrejme ma oblial tatino a pár kamátov! A outfit je krásny, podobné nohavice hľadám,tak vďaka za tip(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný outfit! U nás se nepolévá, mně stačí jen pomláska a jsem protivná, nechtěla bych se vidět jak mě někdo polije vodou :D Já Velikonoce moc neprožívám, abych pravdu řekla, to řezání pomláskou a zadek jak rajče, to mě vždycky úplně "sejme" :D.

    Jinak zvu tě ke mě na blog na mojí GIVEAWAY! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aký skvelý sviatok pre nás ženy, že? :D Ale Viki, sekne ti to, topánočky fajnové :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť