18. 3. 2016

SPRING IS HERE!


Konečne! Slniečko svieti, v kvetinárstvach sa objavujú stále krajšie kvety a už pomaly vyťahujem zo šatníka ľahké veci. S príchodom jari sa zmenila aj moja nálada. Ráno sa prebúdzam na lúče slnka, ktoré mi prenikajú do izby cez zatiahnuté závesy, do ovsenej kaše mi pribúda viac a viac ovocia, nemám problém s tým, ako teplo sa mám obliecť a radujem sa z toho, že o piatej poobede ešte nie je tma. Tak ako sa teším z príchodu jari, teším sa aj z týchto fotiek. Pri pohľade na ne sa cítim šťastne, cítim teplo zapadajúceho slnka a vôňu nádherných tulipánov, ktoré som dostala od svojho priateľa.
Kvety pre mňa nikdy neznamenali príliš veľa, nikdy som sa kyticiam na narodeniny príliš netešila a ani som sa nikdy o žiadne nestarala. Teraz som sa však do kvetov zamilovala.
Snežienky na MDŽ od môjho ocinka boli každoročným zvykom a tento rok som sa im tešila viac ako inokedy. Tulipány som si obľúbila minulý rok a zbožňujem ich vo všetkých farbách a o ružiach ani nehovorím.

Aké kvety milujete Vy?

Tohtoročná jar pre mňa znamenala aj trošku stresu. Maturovala som. Bola som nešťastná z toho, že kvôli škole nemám čas na blog. Avšak prvú časť maturity mám už za sebou, myslím, že veľmi úspešne, a patrične som to aj oslávila. Nuž tešiť sa ale nebudem dlho, pretože o 3 týždne ma to čaká znova.
Ak ste maturovali aj Vy, aké máte z toho pocity?








Zapojila som sa teraz do súťaže Bloger roka a ak sa Vám môj blog páči a chcete ma podporiť, môžete tak spraviť TU. Ďakujem Vám za každý jeden hlas!

Budem rada, ak mi napíšete do komentára, čo si myslíte o týchto fotkách!

7 komentárov:

  1. Moc pěkný článek. Už aby bylo konečně pořádné jaro.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, máš dokonalé vlasy :))

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  3. foto sú krásne :)
    ja som maturovala pred piatimi rokmi a popravde si na to už ani veľmi nespomínam, keďže keď príde človek na výšku tak má "maturu" 2x do roka v podobe skúškového obdobia a proste si zvykneš na to natlačiť kvantum učiva do hlavy za krátky čas :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky ♥ Tyhle tulipány jsou krásné, tulipány jsou jedny z mých nejoblíbenějších květin.
    Tak to jsem ráda a držím palce!
    Já letos taky maturuju a těším se, až to bude za mnou. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky moc ti to sluší. Já miluji tulipány všech barev.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už když jsem viděla fotku na instagramu, říkala jsem si, že je opravdu krásná a co teprve tyhle všechny! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No vidíš, že sa oplatilo čakať na fotky :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť