3. 3. 2016

IPHONE RANDOM

Ahojte! Random príspevky plné fotiek na každom blogu priam zbožňujem! Pri ich prezeraní mám vždy pocit, že tú osobu poznám o trošku lepšie a tiež sa dozviem niečo z jej života. 
Dúfam, že Vy budete mať rovnaký pocit pri čítaní mojich random príspevkov.
Myslím ale, že teraz ma budú moji príbuzní ešte viac nenávidieť za to, že všetko fotím :D

Tieto fotky sa nakopili v mojom iPhone za tieto prvé dva mesiace.


Na začiatku roka som si dopriala množstvo sladkého a "zakázaného" (teraz tomu nie je inak).


Oslava mojej najlepšej kamarátky - drinky boli úžasné!


Nákupy vo Viedni (haul TU) - musela som ochutnať tie slávne Dunkin Donuts a chutili úžasne, najmä tá čokoládová náplň!


Keď som prestala s programom #sladkýživotbezcukru, vychutnala som si poriadne ovocnú ovsenú kašu!



 Recept na tieto mňam francúzske toasty TU!


 S priateľom sme boli na business víkende v Tajove.


A opäť skvelé ráno s ovsenou kašou - jedna pre mňa a jedna pre moju milovanú sestričku.


Priznám sa, že odfotiť dobrú selfie je pre mňa stále problém, ale občas sa nejaká predsa len podarí.



 Relax v Aquaworld Budapešť!


Najlepší Caesar šalát, aký som kedy jedla! Chceli by ste recept?


 V januári som začala písať a pre nový lifestylový magazín LAKE! Moje články nájdete TU.


A hlavne som začala opäť poriadne makať na svojej postave, pretože mi pribudlo krásnych 6kg, ktoré musia do leta dole :D

Určite mi dajte vedieť do komentárov, či sa Vám tento príspevok páčil! Pusu!

5 komentárov:

  1. Super typ článku :) Toho jídla, no to mám zase hlad :D máš krásnej úsměv!

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyto články mě baví osobně asi nejvíce a jako blogerka sama vidím, že u mě jsou také dost populární. Každopádně nemohla jsem spustit oči z tvých nehtů! Jsou super! A nejvíc se mi libí fotka šampaňského a s tvým přítelem. Přeju vám aby to vydrželo co nejdéle. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé fotky, miluji tyhle typy článků. Jsou prostě bomba.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky. Máš super blog. Nechcela by si vzájomne sa sledovať ? Ak áno daj mi vedieť.http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super napsané, krásně se to čte ! :-)) a ty seš taky moc krasnaa
    mrkni na muj blog o modelingu
    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť