24. 3. 2016

DARK GREEN BOMBER


Keď sa pozriem na túto prvú fotku, kde sa tvárim ako blázon a skáčem vysoko do výšky, napadne ma jedno slovo - šťastie. Pod týmto pojmom si predstavím hneď niekoľko vecí. Rodinný výlet či večeru, ráno s mojím priateľom, dobré jedlo, vrtenie chvosta nášho psíka, keď prídeme domov, úsmev na tvárach mojich najbližších, ranné lúče slnka, nákupy... Tak veľa vecí ma dokáže spraviť šťastnou, že ich ani neviem všetky vymenovať. A pritom sú to také maličkosti.
Z maličkostí sa ale nakoniec stanú veľké veci a práve vtedy si uvedomím, aká som vďačná za všetko, čo mám okolo seba.
Niektorým ľuďom sa však šťastie iných nepozdáva. Iste to poznáte, závidia Vám aj nos medzi očami. Stačí, že na otázku Ako sa máš? odpoviete Výborne! a za pár dní alebo týždňov sa o sebe dozviete nepekné veci. A zväčša nepravdivé. Najhoršie ale je, keď potom zistíte, že ich o vás rozpráva niekto z vašich blízkych. Niekto, komu ste verili.
Odmalička mi rodičia vravievali, aby som si dávala pozor na kamarátov a čo komu poviem. V hlave som ich nikdy nebrala príliš vážne, až dokým som sa nepopálila prvýkrát, potom druhý, tretí a takto to šlo ďalej. Niekedy to boli "popáleniny" len prvého stupňa, inokedy som skoro museli utekať do pomyselnej nemocnice. Či už obyčajná klebeta alebo obrovská lož či zrada, aj jedno aj druhé vo mne zanechalo následky. Pred pár rokmi som všetko chcela každému vrátiť, spôsobiť mu to isté. Dnes si ale poviem, že sa mu to raz vráti a najmä, že nechcem byť osobou, ktorá robí ľuďom zle. Dnes už viem, že nemôžem naozaj dôverovať nikomu, len svojej rodine a ľuďom, ktorých poznám veky.
Všetci sa však najlepšie učíme na vlastných chybách...

Utrpeli ste aj Vy niekedy "popáleniny" spôsobené Vašimi najbližšími?





bomber-aliexpress / t-shirt-primark / jeans-zara / shoes-nike / bag-pull&bear

P.S.: Zapojila som sa do súťaže Bloger roka, ak sa Vám môj blog páči, budem rada, ak si spravíte trošku času a zahlasujete za mňa TU. Môžete tak získať aj zľavu do Bubbleology! Hlas nezabudnite potvrdiť cez mail. Ďakujem!

6 komentárov:

  1. Jéé, já si teď taky koupila bomber bundičku :) Moc ti sluší! A tvůj blog mám moc ráda, tak pro Tebe budu hlasovat :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam tiez zelenu len s kvetinkami:)


    Pozyvam na giveaway o balicek Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně moc ti to sluší. A bomber bunda je super :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit! Bunda je skvělá, hlavbě ta barva!

    OdpovedaťOdstrániť